Piger vil i hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Leyla94

Meget hurtigt og kort, da jeg skal købe dem om lidt, de er anderledes og ville høre jer om det er nok med dem eller skal jeg købe jern piller ved siden af?

LÆS GODT (det er hvad som de gravid piller indeholder)

Komplet kostilskud for gravide, utviklet i samsvar med Helsedirektoratets anbefalinger. Indeholder alle de vigtige næringstofer du og dit barn har brug for i denne fasen. Anbefales fra du planlegger på at blive gravid. Indeholder følgende essensielle byggestener: Folsyre reduserer risikoen for rygmargsbrok. PureMaxTM Omega-3 (høykvalitets Omega-3 ift mengde, sammensetning og renhed). Vitaminer og mineraler tilpasset gravide, calcium, fosfor og magnesium i en unik kombinasion for optimal udvikling af benbygningen. Naturlige potente antioksidanter som beskytter mod frie radikaler og kan stimulere udviklingen af hjernen.

Tak for du læste med,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Leyla94

INGEN ER DET VIRKELIG SÅ SVÆRT, HAR I IKKE SELV SPIST PILLER, I SPISER DEM MÅSKE STADIG, OG I VIL IKKE ENGANG SVARE TAK HVOR ER DET SØDT AF JER...

Anmeld

28. januar 2013

10aps

Rose94 skriver:

Meget hurtigt og kort, da jeg skal købe dem om lidt, de er anderledes og ville høre jer om det er nok med dem eller skal jeg købe jern piller ved siden af?

Komplet kostilskud for gravide, utviklet i samsvar med Helsedirektoratets anbefalinger. Indeholder alle de vigtige næringstofer du og dit barn har brug for i denne fasen. Anbefales fra du planlegger på at blive gravid. Indeholder følgende essensielle byggestener: Folsyre reduserer risikoen for rygmargsbrok. PureMaxTM Omega-3 (høykvalitets Omega-3 ift mengde, sammensetning og renhed). Vitaminer og mineraler tilpasset gravide, calcium, fosfor og magnesium i en unik kombinasion for optimal udvikling af benbygningen. Naturlige potente antioksidanter som beskytter mod frie radikaler og kan stimulere udviklingen af hjernen.

Tak for du læste med,

altså jeg spiste kun gavitamin, indtil min læge sagde jeg skulle købe gravijern også :-) håber det hjælper 

Anmeld

28. januar 2013

Tullepoder

Her spiste jeg både gravid vitaminer fra jeg fandt ud af jeg var gravid og jern fra uge 10. Som de anbefaler..

Anmeld

28. januar 2013

MariaKyedDK

Rose94 skriver:

Tak for du læste med,

Hej, jeg aner ikke hvad du mener med de der piller, men kan se du oprettede indlægget kl. 12:24 og allerede kl 12:46 går du helt amok og bliver sur fordi ingen har svaret dig Ro på , her midt på dagen er der ikke særlig meget aktivitet, fordi folk ARBEJDER eller har travlt med noget andet,.,.............

Anmeld

28. januar 2013

Leyla94

10aps skriver:

altså jeg spiste kun gavitamin, indtil min læge sagde jeg skulle købe gravijern også :-) håber det hjælper 

Tusind tak, heldigvis var der en som svarede
Ja jeg tænkte bare på der står kan stimulere udvikling af hjernen...Betyder det ikke jern pillerne også er i?
Iiiih altså Jeg forstår bare intet af de her piller i NORGE

Anmeld

28. januar 2013

Papillon

Rose94 skriver:

Tak for du læste med,

Umiddelbart lyder det ikke til, at der er jern i, men det er svært at vide, når man ikke kan se den komplette indholdsfortegnelse Der burde stå en liste på embalagen med den procentvise dækning af de forskelllige vitaminer og mineraler. 

Anmeld

28. januar 2013

Leyla94

Kitkat92 skriver:

Umiddelbart lyder det ikke til, at der er jern i, men det er svært at vide, når man ikke kan se den komplette indholdsfortegnelse Der burde stå en liste på embalagen med den procentvise dækning af de forskelllige vitaminer og mineraler. 

Ok, nåå men så må jeg hellere lige smutte ned og købe dem, også vil jeg spørge dem om der er jern i eller evt læse pakken.

Tak

Anmeld

28. januar 2013

10aps

Rose94 skriver:

Tusind tak, heldigvis var der en som svarede
Ja jeg tænkte bare på der står kan stimulere udvikling af hjernen...Betyder det ikke jern pillerne også er i?
Iiiih altså Jeg forstår bare intet af de her piller i NORGE

altså sådan som jeg har forstået det er der en lille smule jern i det alm piller, men at man godt kan få brug for lidt ekstra og at man derfor kan få det andre også  men du må endelig ikke hænge mig op på det! 

Anmeld

28. januar 2013

o1Mutte

MariaKyedDK skriver:

Hej, jeg aner ikke hvad du mener med de der piller, men kan se du oprettede indlægget kl. 12:24 og allerede kl 12:46 går du helt amok og bliver sur fordi ingen har svaret dig Ro på , her midt på dagen er der ikke særlig meget aktivitet, fordi folk ARBEJDER eller har travlt med noget andet,.,.............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.