Syg og ekstra svimmel :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Jupiter

Ja jeg er så heldig at have reddet mig endnu en omgang jeg-ved-ikke-hvad (var også syg i uge 11)..

Jeg havde sådan set indstillet mig på bare at forbande den dumme hoste og snot langt væk, og blive i sengen til det var overstået, men nu bliver jeg lidt nervøs..

To gange har jeg oplevet at jeg bliver så svimmel at det flimrer for øjnene og føles som om jeg skal besvime hvis jeg ikke ligger mig helt fladt ned  Samtidig mister jeg totalt kræfterne i armene - i ved, ligesom hvis man har løftet en masse tung vægt og bare er helt færdig bagefter...

Jeg ved ikke rigtig om jeg bør ringe til lægen, eller bare se tiden an. Han kan vel ikke gøre så meget ved svimmelheden, og snotten og hosten skal jo forsvinde naturligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

AnthonsMor

Jupiter skriver:

Ja jeg er så heldig at have reddet mig endnu en omgang jeg-ved-ikke-hvad (var også syg i uge 11)..

Jeg havde sådan set indstillet mig på bare at forbande den dumme hoste og snot langt væk, og blive i sengen til det var overstået, men nu bliver jeg lidt nervøs..

To gange har jeg oplevet at jeg bliver så svimmel at det flimrer for øjnene og føles som om jeg skal besvime hvis jeg ikke ligger mig helt fladt ned  Samtidig mister jeg totalt kræfterne i armene - i ved, ligesom hvis man har løftet en masse tung vægt og bare er helt færdig bagefter...

Jeg ved ikke rigtig om jeg bør ringe til lægen, eller bare se tiden an. Han kan vel ikke gøre så meget ved svimmelheden, og snotten og hosten skal jo forsvinde naturligt....

Jeg ved ikke noget som helst om det, men ville ikke gå uden at ønske dig god bedring!

Anmeld

28. januar 2013

Jupiter

Martsbaby skriver:

Jeg ved ikke noget som helst om det, men ville ikke gå uden at ønske dig god bedring!

Tusind tak - det hjælper om ikke andet så på humøret

Anmeld

28. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Jupiter skriver:

Jeg tænker om du mangler jern, mht svimmelheden - det kan lægen tjekke, ved at måle din blodprocent

Go' bedring

Anmeld

28. januar 2013

Jupiter

Olivia's Moar skriver:

Jeg tænker om du mangler jern, mht svimmelheden - det kan lægen tjekke, ved at måle din blodprocent

Go' bedring

Hmm, ja det kunne da være en mulighed - dog tager jeg allerede jern tilskud, så det burde jo være i orden

Anmeld

28. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Jupiter skriver:

Hmm, ja det kunne da være en mulighed - dog tager jeg allerede jern tilskud, så det burde jo være i orden

Men tager du nok ? Hehe ..
Men det var i hvert fald en mulighed

Anmeld

28. januar 2013

Jupiter

Olivia's Moar skriver:

Men tager du nok ? Hehe ..
Men det var i hvert fald en mulighed

Jeg tager det anbefalede - men det kan selvfølgelig være det ikke er nok til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.