Keglesnit, selvom jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Joerg2

Hej

Jeg har brug for en god historie i forhold til keglesnit imens, man er gravid. Jeg har lige fået at vide, at mine celleforandringer er i sådan en sværhedsgrad, at jeg skal have foretaget et keglesnit under min graviditet. Jeg er i uge 15 nu, og vil være i uge 20, når indgrebet skal foretages.

Kender i nogen, som har fået foretaget et keglesnit under deres graviditet? Og ved i om det er bedst at få foretaget så tidligt i graviditeten som muligt, eller om det er lige meget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Gaia

Opper den lige. Håber på det bedste. Sikker på det nok skal gå godt.

Anmeld

28. januar 2013

LMX

Joerg2 skriver:

Hej

Jeg har brug for en god historie i forhold til keglesnit imens, man er gravid. Jeg har lige fået at vide, at mine celleforandringer er i sådan en sværhedsgrad, at jeg skal have foretaget et keglesnit under min graviditet. Jeg er i uge 15 nu, og vil være i uge 20, når indgrebet skal foretages.

Kender i nogen, som har fået foretaget et keglesnit under deres graviditet? Og ved i om det er bedst at få foretaget så tidligt i graviditeten som muligt, eller om det er lige meget? 

Jeg har ingen erfaring, men logikken siger mig at det er bedst at vente til graviditeten sidder "godt fast". Så jo længere henne des bedre vil jeg tro?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.