NF scanning af lille bebs. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
7 svar
2 synes godt om
27. januar 2013

diana88

hej allesammen..

så har vi været til den første scanning, og det var fantastisk at se den lille det var overraskende at se at det allrede ligner en lille baby så nu glæder vi os bare super meget til at skulle til næste scanning i uge 20 så vi kan finde ud af hvad der ligger derinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Tullepoder

Åh det er bare en kæmpe oplevelse stort tillykke med den lille baby

Anmeld

28. januar 2013

MorEllen

Tillykke!! Det er bare så stort med den første scanning
Jeg husker at tårene trillet konstant Det var også ved den scanningen vi fik se babyen ordentlig, og at det bevæget sig osv.. på MD-scanningen er de så store, så man kan kun se deler af den og ikke hele babyen på en gang.. Sådan var det iallefald da jeg blev scannet .. Men så får man jo til gengæld forhåbentlig vide hvad der skjuler sig der inde..

Anmeld

28. januar 2013

MF<3

Stort tillykke med lille bebs. 

Det er så spændende med den første scanning. og sikke et fint billede. 

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

Det er så dejligt at kigge ind til sin baby ♥

Tillykke!!

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

diana88 skriver:

hej allesammen..

så har vi været til den første scanning, og det var fantastisk at se den lille det var overraskende at se at det allrede ligner en lille baby så nu glæder vi os bare super meget til at skulle til næste scanning i uge 20 så vi kan finde ud af hvad der ligger derinde...

Så sød lille baby! Kan godt forstå at i glæder jeg til næste scanning! 

Men dit cpr. nr. er synligt på billedet. Bare til orientering. Det synes jeg lige du skal slette  

Anmeld

3. marts 2013

Putte85

Bare lige hvis du ikke er klar over det, så kan man altså se hele dit cpr nr på billedet.

Tillykke med veloverstået scanning i øvrigt

Anmeld

3. marts 2013

M (:

diana88 skriver:

hej allesammen..

Stort tillykke med veloverstået skanning (:

Ps. ville nok lige skifte billedet til et andet uden fuldt navn og CPR-nummer.. Du kan evt. få en admin til at hjælpe dig.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.