Uge 12+ anderledes smerter!? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.285 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

lillemusen10

Håber I kan berolige mig lidt piger...

har de sidste par dage oplevet anderledes smerter end dem jeg tidligere har oplevet. Normalt oplever jeg jagende Smerter i siden mest ved hurtige bevægelser Eller ved hosten. Nogle gange også lidt stik/ jag i skeden. Men nu oplever jeg smerter der ligesom starter ved livmoderen som et jag og så lidt opad... Også i hvile. Er det normalt? Føles lidt ligesom kortvarigt sidestik der udgår fra livmoderen. Skal først til NF onsdag og er vildt nervøs for om der stadig er liv! 

Mvh Stine

12+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

BigHope13

Jeg kender intet til det da jeg aldrig har været gravid men ville ikke gå inden en og oppe den for dig. Kan være der nogle andre som kan svare dig på det.

Anmeld

28. januar 2013

mth1987

lillemusen10 skriver:

Håber I kan berolige mig lidt piger...

har de sidste par dage oplevet anderledes smerter end dem jeg tidligere har oplevet. Normalt oplever jeg jagende Smerter i siden mest ved hurtige bevægelser Eller ved hosten. Nogle gange også lidt stik/ jag i skeden. Men nu oplever jeg smerter der ligesom starter ved livmoderen som et jag og så lidt opad... Også i hvile. Er det normalt? Føles lidt ligesom kortvarigt sidestik der udgår fra livmoderen. Skal først til NF onsdag og er vildt nervøs for om der stadig er liv! 

Mvh Stine

12+3

Der er forskellige slags smerter/gener hele vejen igennem. 

Jeg får også jag de steder du nævner og mange andre steder. Men der sker jo også meget med din krop igennem en graviditet. 

Anmeld

28. januar 2013

Trekløver(:

Jeg har de samme smerter, som du beskriver, både i siden og også i midten, som trækker ned i skeden og op mod navlen og jeg har været til NF, hvor det hele så helt normalt ud, så jeg tror ikke du skal være bekymret

Anmeld

28. januar 2013

lillemusen10

BigHope13 skriver:

Jeg kender intet til det da jeg aldrig har været gravid men ville ikke gå inden en og oppe den for dig. Kan være der nogle andre som kan svare dig på det.

Tusind tak.  Det ser ud til der er andre, der kan hjælpe med svar!

Anmeld

28. januar 2013

lillemusen10

mth1987 skriver:

Der er forskellige slags smerter/gener hele vejen igennem. 

Jeg får også jag de steder du nævner og mange andre steder. Men der sker jo også meget med din krop igennem en graviditet. 

Tak, det beroliger mig lidt at andre også oplever at smerterne ændrer karakter.

Jeg er nok bare mere bekymret end godt er, pga. 3 mislykkede graviditeter før denne. Nu skal det altså bare være!

Anmeld

28. januar 2013

lillemusen10

malle23 skriver:

Jeg har de samme smerter, som du beskriver, både i siden og også i midten, som trækker ned i skeden og op mod navlen og jeg har været til NF, hvor det hele så helt normalt ud, så jeg tror ikke du skal være bekymret

Jeg håber jeg står i samme situation som dig Malle. Der skal bare være liv på onsdag til NF.

Tusind tak for dit svar, det er altså beroligende at vide at andre oplever den samme slags smerter. Kommer dine også nogle gange, når du slapper af? Måske man bare er mere opmærksom når man slapper af?

Anmeld

29. januar 2013

Trekløver(:

lillemusen10 skriver:

Jeg håber jeg står i samme situation som dig Malle. Der skal bare være liv på onsdag til NF.

Tusind tak for dit svar, det er altså beroligende at vide at andre oplever den samme slags smerter. Kommer dine også nogle gange, når du slapper af? Måske man bare er mere opmærksom når man slapper af?

Mine smerter kommer også når jeg ligger ned, specielt om natten. Kan faktisk godt vågne af det. Så det er også når jeg slapper af.

Tror du har ret i, at det er fordi vi er meget mere opmærksomme på vores krop, efter vi er blevet gravide. Ledbåndende giver sig jo også meget, så er sikker på det hele er i orden når i skal til NF, glæd jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.