Smerte i skamben - andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

M&N

HJÆLP angående smerte!
(Bliver nok lidt langt da jeg vil prøve at forklare mine smerter)

Jeg har for lidt over en uge siden støvsuget og haft sex med min kæreste (for en gangs skyld)
Da jeg støvsugede kunne jeg mærke mit bækken virkelig ikke kunne mere efter bare at have taget vores lille stue, så jeg måtte stoppe, siden den dag har jeg haft smerte/ømhed i mit skamben. Det fortsatte til dagen efter hvor det gik lidt over igen, men har lavet en bevægelse som har gjort at det kom tilbage - og det er ikke gået væk, på trods af det er en uge siden!

Det gør ondt i venstre side af skambenet og i starten føltes det som om det var en murren i underlivet og trak om i lænden, men har efterhånden kunne mærke på mig selv, at det slet ikke var mit underliv/livmoder, men mit skamben/bækken. Jeg har ikke murren længere, men kun smerte i skamben/lyske/hofte, når jeg rejser/sætter mig - går eller vender mig i sengen, men når jeg er i ro, kan jeg ingenting mærke.

Jeg har også oplevet at når jeg skal på toilettet og lave nr. 2 Så føles det som om der er pladsmangel og det går ned og om bag numsen, eller føles som om mit ben er VED at gå i krampe, men det gør det ikke. 

Er det normalt? Det har ikke føles som ømt eller smerte når jeg rørte der hvor jeg føler det gør ondt, men nogen gange kan jeg mærke mig til hvor det er. Nu hvor jeg sidder kan jeg mærke det sidder i skambenet, og ned langs lysken/skeden? Det er virkelig ubehageligt

Lillepigen hygger sig og leger/sparker vildt ind i min blære (AV for s****) så der er ikke nogen ændring der overhovedet.

Det er dog rigtig hårdt om morgenen/natten for der giver det virkelig smerte når jeg skal tisse, men forsvinder og giver en lettelse når jeg så har tisset.

Synes det er mærkeligt at dette "endelig" sker efter jeg har afsluttet min penicillin kur imod en mild blærebetændelse.
HJÆLP mig - er der nogen der har oplevet ala samme smerte, samme sted? Skal til JM (ENDELIG!!!!) - mit 3. besøg og der spørger jeg også

Er i uge 35+5 idag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.