HVordan disse cupcakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Lullaby

Bunden er alm muffins men hvad har man sat under chokoladen for at få formen på resten af pengvinen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Mila.

Haha de er flotte! <3

Tror måske at muffin'erne er hævet rimelig store, og så dægget af chokolade og .. et eller andet? Det kan også være nogle chokolader der er smeltet i bunden og så "limet" ovenpå muffinen? Ej, no idea, men vil da følge debatten hvis i nu får mysteriet løst ;3

Mila xx

Anmeld

27. januar 2013

HeidiØ

Lullaby skriver:

Bunden er alm muffins men hvad har man sat under chokoladen for at få formen på resten af pengvinen?

Altså, er det selve pingvinen, hvad den er formet af, eller hvordan? For jeg tænker det er ren marcipan eller fondant .

Anmeld

27. januar 2013

mariamiss6

Lullaby skriver:

Jeg vil tro det e rnoget smørcreme som er lagt på i en blid rund kugle. Og så burde man velkunne dyppe toppen i smeltet chokolade bagefter. 

Pingvinens hoved tror jeg er sat på efterfølgende, og må være lavet af fondant.

Anmeld

27. januar 2013

mariamiss6

Lullaby skriver:

Eller også er hele pingvin kroppen af smørcreme, og så har man sat en kugle af et eller andet oven på, til hovedet, og SÅ dyppet helel skidtet i smeltet lade, for straks at sætte næb og vinger på, før det er størknet.

Anmeld

27. januar 2013

Mila.

mariamiss6 skriver:

Eller også er hele pingvin kroppen af smørcreme, og så har man sat en kugle af et eller andet oven på, til hovedet, og SÅ dyppet helel skidtet i smeltet lade, for straks at sætte næb og vinger på, før det er størknet.

Nu er det ikke mig der "ejer" tråden, men det synes jeg da lyder meget realistisk.. :i

Mila xx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.