jeg har ondt i mit underliv, og er itvivl om hvad det kan være, andre der har oplevet dette efter en SA ??? og hvordan var jeres underliv og cyklus efter SA???
Jeg fik en SA (begyndte at bløde 2 januar 2013) i uge 7. Jeg blødte ca 7 dage (ved mens er det normalt 5 dage)
fik efterfølgende en gynækologisk scanning + blodprøve som viste sig alt selv var kommer ud og mit hgc var under 1.
fik så æggeløsning (ifølge min egen beregning + udflådsslim) og vi havde sex i 3 dage uden smerter. dagen efter vi sidst havde sex, fik jeg ondt lidt ondt i underlivet og vi har derfor ikke haft sex siden.
MEN nu 10 dage efter har jeg stadig smerter i underlivet (ikke mens smerter men som om jeg er blevet voldtaget af flere omgange)
Blærebetændelse er afkræftet hos vagtlægen, han mente ligeledes ikke det kunne være underlivsbetændelse, da jeg ikke har anderledes udflåd, feber eller er sløj.
Hvis min cyklus efter SA er "normal" skal jeg have mens omkring 1 feb 2013, men de vd jeg jo ikke.
vagtlægen mente det kunne være kuk i mit hormon system og at jeg har æl nu, hvilket jeg ikke selv tror på og en æl -test er bragende negativ.
har i andre prøvet noget lignende ???
Anmeld