sove fra spak fra lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Christina :-)

Hej jeg er 20+1 idag og den sidste uge bliver spakene bare kraftigere og kragtigere dejligt men den lille spaker mest når jeg skal til og sover kan i godt sove fra det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Chili

christina92! skriver:

Hej jeg er 20+1 idag og den sidste uge bliver spakene bare kraftigere og kragtigere dejligt men den lille spaker mest når jeg skal til og sover kan i godt sove fra det?

Nu er jeg ikke gravid mere, men som regel var han sød når jeg lagde mig til at sove, men jeg kunne sagtens vågne af det om natten!

Og det bliver kun værre

God graviditet

Anmeld

27. januar 2013

Clisolka

christina92! skriver:

Nu er det et stykke tid siden Isabella sparkede mig, men hun holdte altid fest i min mave om natten. Jeg kunne sagtens sove fra det, selvom det holdte mig vågen nogle gange 

Anmeld

27. januar 2013

Christina :-)

Babymor2010 skriver:

Nu er det et stykke tid siden Isabella sparkede mig, men hun holdte altid fest i min mave om natten. Jeg kunne sagtens sove fra det, selvom det holdte mig vågen nogle gange 

Min søn er 3 år og 3 mdr så det også længe siden her:-D kan ikn rigtig huske det med ham:-)

Anmeld

27. januar 2013

henh01

Jeg er 22+6 og jeg har svært ved at falde i søvn når lille fisen vælger at være aktiv om aftenen når jeg går i seng.

Kan også sagtens vågne af det om natten, men falder heldigvis hurtigt i søvn igen.

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

christina92! skriver:

Jeg er 34+3 og jeg har en MEGET livlig dreng, som fester nærmest døgnet rundt.. Han er dog god til at være mere eller mindre stille når jeg skal sove, og jeg er aldrig vågnet af at han har sparket.

Jeg fortalte det til min læge sidst jeg var dernede, og han sagde at jeg bare skulle prise mig lykkelig for, at jeg rent faktisk kunne få flere timers sammenhængende søvn om natten, især fordi ens energi jo gerne skulle være tip top når man skal føde

Så jeg kan ikke helt springe med på den der med at blive vækket om natten af baby

Anmeld

27. januar 2013

1990h

christina92! skriver:

jeg er 28+3 nu og jeg kan sagtens sove pga..sparkene

Anmeld

27. januar 2013

Miss Kat

Vildt at den lilles aktivitet allerede har betydning for din søvn!

Jeg er 25+5 og vågner ikke af lillepigens aktivitet. Hun plejer at bonke rundt, når jeg lægger mig ned og igen lige så snart jeg vågner (også før jeg begynder at bevæge mig, så jeg tror, hun kan høre at min hjerterytme ændrer sig), men hendes bevægelser er endnu ikke noget der holder mig vågen eller vækker mig. Det ændrer sig jo nok, når jeg kommer lidt længere hen.

Anmeld

27. januar 2013

Maja88

jeg har aldrig vågnet af det

Anmeld

27. januar 2013

smokin

christina92! skriver:

Det bliver kun værre  

Barnet sover jo som regel når du bevæger dig fordi det bliver vugget i søvn af dine bevægelser - så når mor skal slappe af, så er der pludselig plads og tid til at tumle rundt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.