Hive teltprøkkerne op - flytte 1 år til udlandet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2008

Kloster

Ja det snakkede vi om i dag... Måske til Østrig pga min mands arb. Det blev kun til snakken frem og tilbage.
Men min nogle har prøvet det???

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2008

HelenaS

Nej har ikke prøvet det, men læser med, da min mand og jeg snakker om at flytte til Sverige 8( :P

Anmeld

7. januar 2008

Honningblomst

Hej Kloster..*S*
Har desværre ikke prøvet det selv, men håber på at kunne tage en af mine lønnede praktikker i udlandet og så kunne det jo være dejligt hvis min familie kom med.*S*
Har en veninde som er taget til Tenerife og bo, med mand og fire børn.
Hun har dog valgt at komme hjem senest til sommer, de tog aftede først i november, så det var ikke lige hende...men det var så også kun manden der havde job og måske drømmen og det er nok ikke de bedste forudsætninger.
Jeg synes da helt klart I skal tage springet, hvis i ønsker det...man kan jo altid taget hjem igen.;)
Knus Eva, som ikke rigtig var til meget hjælp, men ville da lige give et lille "spark" i den rigtige retning.:)

Anmeld

7. januar 2008

Nan

Jeg er personligt flyttet fra Danmark til Vendsyssel (Nordjylland). Der er lidt sprogvanskeligheder men ellers er lokalbefolkningen venlig og jeg har ikke vist mit pas een eneste gang!

Anmeld

7. januar 2008

3rollinger

Hej Kloster

Min familie gjorde det da jeg var 4 aar. Vi tog et aar til Graekenland. Det var noget af en kulturforskraekkelse for Graekenland i 1977 var altsaa ikke som Danmark i 1977.

Og ellers bor jeg jo selv i Spanien. Tog dog herned alene og har senere foejet mand og boern til.

Men jeg synes da klart I skal kaste jer ud i det hvis lysten er der. Og hvis det er i forbindelse med din mands arbejde er der som regel ogsaa altid nogen der kan hjaelpe med bolig, skole og den slags ting.

Held og lykke,

Trine

Anmeld

11. januar 2008

rlyn

Hehh...fed humor Nan :P

Knus
En nordjyde ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.