Lyserødt/småblod i udflåd helt i starten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er der nogen af jer, der har prøvet det? Kan man godt det, selvom man har været gravid før og ikke har prøvet det før?...

Jeg har pletblødt lidt siden mandag og jeg burde først få/ikke få mens på torsdag/fredag... :-S

Resten af mig går og har de der 'gode tømmermænd', så det føles som om det måske kunne være...

Men det er bare træls at bløde sådan en lille bitte smule også helt udenfor nummer...

Men har I oplevet det i en graviditet?... Helt i starten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

fam.4xc

Zafir skriver:

Er der nogen af jer, der har prøvet det? Kan man godt det, selvom man har været gravid før og ikke har prøvet det før?...

Jeg har pletblødt lidt siden mandag og jeg burde først få/ikke få mens på torsdag/fredag... :-S

Resten af mig går og har de der 'gode tømmermænd', så det føles som om det måske kunne være...

Men det er bare træls at bløde sådan en lille bitte smule også helt udenfor nummer...

ja jeg har faktisk begge gange... og har fortsat med det on/off begge graviditer igennem...

Kh Camilla

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

fam.4xc skriver:

ja jeg har faktisk begge gange... og har fortsat med det on/off begge graviditer igennem...

Kh Camilla

Syns bare det er underligt, når de ikke har været sådan de 2 første gange... :-S Men altså - det er jo også bare det med at have tålmodighed et par dage endnu, så man enten får rigtig mens, eller kan teste ik?...

Tålmodighed, er bare ikke den stærke side, i sådan nogen her forløb hehe

Anmeld

17. juni 2009

fam.4xc

Zafir skriver:

Syns bare det er underligt, når de ikke har været sådan de 2 første gange... :-S Men altså - det er jo også bare det med at have tålmodighed et par dage endnu, så man enten får rigtig mens, eller kan teste ik?...

Tålmodighed, er bare ikke den stærke side, i sådan nogen her forløb hehe

Nej det er jo det... Men husk at 2 graviditeter er ik ens.....

Pøj Pøj

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

fam.4xc skriver:

Nej det er jo det... Men husk at 2 graviditeter er ik ens.....

Pøj Pøj

Næææ... det har du nok ret i 

Tak for pøj. Så sparker jeg lige noget tålmodighed ind i mig

Anmeld

18. juni 2009

tumle81

Zafir skriver:

Hvad søren søde er I på den igen??

Hvor er det spændende :-) Jeg glæder mig til at høre mere *s*

Knus Kathrina

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

tumle81 skriver:

Hvad søren søde er I på den igen??

Hvor er det spændende :-) Jeg glæder mig til at høre mere *s*

Knus Kathrina

Tjo... Det er vi... Men der er flere tråde om emnet... også fra idag Officiel menstruation... ARGH...

Anmeld

19. juni 2009

tumle81

Øv hvor ærgerligt. Det kunne ellers være dejligt med en lille bror/søster til Idun og en dejlig baby til jer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.