Hvor tidligt havde du symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Monski

Er lige lidt nysgerrig .. Hvor tidligt havde i symptomer på graviditet? Og hvilke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang, var jeg ik klar over det, men det var nærmeste med det samme! Jeg stoppede med p-pille og 7 uger sener var jeg 5 uger henne. Der havde jeg døjet med monster træthed i ca en uge!

Anden gang vidste jeg det med sikkerhed, da jeg var i uge 4+3, men ventede med at teste til jeg var sikker på jeg var en hel uge over tid, hvilket var i uge 5+ 2-3 stykker. Igen monster træthed og fik hedeture og halsbrand. Vh stine

Anmeld

27. januar 2013

Holbæktrunten

Første gang blev jeg gravid lige efter p- pillestop. Troede hele tiden mens var på vej og havde ligamentsmerter - vidste bare ikke hvad det var. Her anden gang testede jeg 3 dage før tid ( MEGET svag positiv) fordi jeg ligesom sidst havde meget Hvidt udflåd, havde tabt 1,5 kg id af det blå og pludselig kunne passe en bh jeg ik har kunnet passe efter vægttab. Og den er god nok, nu er jeg 5-6 uger henne og så småt ved at få ømme bryster :0)

Anmeld

27. januar 2013

morethanperfect

Meget tidligt ..

Testede 4 dage før forventede mens .. Og de var jo så positiv ..

Tror symptomerne kom dagen hvor jeg skulle ha haft mens ...

Kvalme og oppustet mave .. OG MEGET træt .. 

Anmeld

27. januar 2013

Clisolka

Monski skriver:

Er lige lidt nysgerrig .. Hvor tidligt havde i symptomer på graviditet? Og hvilke?

I min graviditet for 3 år siden havde jeg meget ømme bryster og svimmelhed ca 1 uge før jeg testede positivt. 

Denne gang havde jeg ingen symptomer på hverken graviditet eller mens - jeg gik en dag over og bum, en positiv test 

Anmeld

27. januar 2013

Victoria2013

Mine bryster var begyndt at vokse allerede i 1. uge efter ægløsningen (dvs. omkring uge 3)... og i uge 4 blev de også ømme og jeg bemærkede mit udflåd opførte sig mystisk og havde også lidt svimmelhed... og derefter udeblev mens så også og jeg blev lidt mere træt i det...

Jeg var 4+5 da jeg testede første gang og den var positiv

Anmeld

27. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Min første graviditet opdagede jeg det i 7 uge...   Jeg havde ingen symtomer på det...

Min 2 graviditet testede jeg på menstruationsdagen og wupti kom der en positiv graviditets test..  Nu døjer jeg med kvalme træthed og oppustet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.