Hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

Her idag havde kæresten og jeg sex. Er 5+4 idag nå men han kom for langt op ret mange gange og gjorde faktisk rigtig ondt. Men det er bare aldrig sket før at jeg har skreget sådan op. Kan det være fordi jeg er gravid jeg ikke kan holde til så meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når man er gravid, ka ens slimhinder godt hæve en del op dernede, så man bliver øm. Vh stine

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Når man er gravid, ka ens slimhinder godt hæve en del op dernede, så man bliver øm. Vh stine

Det gjorde virkelig ondt og det sket et par gange og ham var ikke engang helt i bund. (Sorry for detaljer) og vi plejer ellers aldrig og have problemer

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Her idag havde kæresten og jeg sex. Er 5+4 idag nå men han kom for langt op ret mange gange og gjorde faktisk rigtig ondt. Men det er bare aldrig sket før at jeg har skreget sådan op. Kan det være fordi jeg er gravid jeg ikke kan holde til så meget?

Jeg har siden start faktisk haft problemer med sex, fordi det har været rigtig ubehageligt, da jeg er hævet op dernede, så pladsen er der ikke rigtig, og det flytter ikke bare på sig

Så det er ganske normalt, men jeg vil råde jer til at tage den lidt med ro, for din egen skyld

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg har siden start faktisk haft problemer med sex, fordi det har været rigtig ubehageligt, da jeg er hævet op dernede, så pladsen er der ikke rigtig, og det flytter ikke bare på sig

Så det er ganske normalt, men jeg vil råde jer til at tage den lidt med ro, for din egen skyld

Vi stoppede også og nu er jeg lidt øm. håber bare ikke jeg taber baby

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Vi stoppede også og nu er jeg lidt øm. håber bare ikke jeg taber baby

Hvis det sker, så er det ikke pga. sex!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.