Lillepigen 25+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.847 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Elin_Maria

Ih 25 fulde uger med den lille ninjatøs i maven og jeg ELSKER det!! Jeg har det fantastisk. Nusser min mave hele tiden og viser den frem så meget jeg kan.
Har taget 2,4 kg på på 14 dage. Det er sgu meget godt klaret Nu vejer jeg +3kg ifht min før-graviditetsvægt og kan endelig slappe lidt af omkring om hun får nok at spise. Tror jeg sniger mig ind til en scanning på fredag, bare lige for at sige "hej" og tjekke om hun stadig er en pige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

lilledittemor

Du er SÅ fin!

Anmeld

27. januar 2013

mommy1991

Elin_Maria skriver:

Ih 25 fulde uger med den lille ninjatøs i maven og jeg ELSKER det!! Jeg har det fantastisk. Nusser min mave hele tiden og viser den frem så meget jeg kan.
Har taget 2,4 kg på på 14 dage. Det er sgu meget godt klaret Nu vejer jeg +3kg ifht min før-graviditetsvægt og kan endelig slappe lidt af omkring om hun får nok at spise. Tror jeg sniger mig ind til en scanning på fredag, bare lige for at sige "hej" og tjekke om hun stadig er en pige.

SÅÅÅÅ fin mavse!

Anmeld

27. januar 2013

Babydrøm

Elin_Maria skriver:

Så fin lyder skønt

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

Elin_Maria skriver:

Rigtig flot mave

Anmeld

27. januar 2013

Miss Kat

Sikke en fin mave. Det der med lige at "komme til" at tilsnige sig en scanning bare for at sige hej til baby, kender jeg godt. Jeg venter også en pige og er i dag 25+5, så vi er tætte på hinanden.

Anmeld

28. januar 2013

Elin_Maria

Ditte_Marie skriver:

TaDu er SÅ fin!

Tak

Anmeld

28. januar 2013

Elin_Maria

Miss Kat skriver:

hhchcohvoSikke en fin mave. Det der med lige at "komme til" at tilsnige sig en scanning bare for at sige hej til baby, kender jeg godt. Jeg venter også en pige og er i dag 25+5, så vi er tætte på hinanden.

Ej hvor spændende! Så må vi lige følge hinanden lidt ja jeg bliver ved med at tænke på om de nu fik kigget rigtig og hun er en pige, så vil bare ind og få det bekræftet og slf lige kigge til hvad hun laver derinde.

Anmeld

28. januar 2013

FrkZier

Elin_Maria skriver:

Hold da op du er vokset meget siden sidste billede

rigtig smukt!!

Anmeld

28. januar 2013

Elin_Maria

FrkZier skriver:

Hold da op du er vokset meget siden sidste billede

rigtig smukt!!

Tak er ved at være træt af at få at vide maven er lille, så det er dejligt du da kan se der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.