Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften Allesammen..
Jeg er gravid i uge 5+0 idag... jeg skal til møde på sygehuset den 5 februar ongående omkring den hjertefejl min søn havde jeg ventede sidste år.. jeg skal have mødet med den læge der fulgte mig inde på sygehuset i min graviditet.. Skal jeg fortælle at jeg er gravid igen eller hvad syntes i jeg skal gøre.. Hilsen maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*Har lille spirer i maven 4+5*>33 skriver: Godaften Allesammen.. Jeg er gravid i uge 5+0 idag... jeg skal til møde på sygehuset den 5 februar ongående omkring den hjertefejl min søn havde jeg ventede sidste år.. jeg skal have mødet med den læge der fulgte mig inde på sygehuset i min graviditet.. Skal jeg fortælle at jeg er gravid igen eller hvad syntes i jeg skal gøre.. Hilsen maria
jeg synes da sagtens du kan fortælle det hvis du selv ønsker det
Han har været en kanon stykke omkring min tidligere graviditet.. Og jeg syntes at han fortjener at hvide det...
* Maria 5+0 >33 skriver: Godaften Allesammen.. Jeg er gravid i uge 5+0 idag... jeg skal til møde på sygehuset den 5 februar ongående omkring den hjertefejl min søn havde jeg ventede sidste år.. jeg skal have mødet med den læge der fulgte mig inde på sygehuset i min graviditet.. Skal jeg fortælle at jeg er gravid igen eller hvad syntes i jeg skal gøre.. Hilsen maria
Jeg syntes du skal fortælle det til overlægen - de vil jo nok tjekke dig yderligere når du er gravid igen
Nej det omhandler ikke min nye graviditet... Det handler om svar på om det var en misdannelse ved min søn og svarerne er kommet
Der er korrekt at jeg skal undersøges noget mere pga mit tidligere graviditet...
* Maria 5+0 >33 skriver: Nej det omhandler ikke min nye graviditet... Det handler om svar på om det var en misdannelse ved min søn og svarerne er kommet
Nææh, men derfor kan du jo godt nævne at du er gravid igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128