Skal jeg fortælle det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
33 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Godaften Allesammen..

Jeg er gravid i uge 5+0 idag...  jeg skal til møde på sygehuset den 5 februar ongående omkring den hjertefejl min søn havde jeg ventede sidste år..  jeg skal have mødet med den læge der fulgte mig inde på sygehuset i min graviditet..   Skal jeg fortælle at jeg er gravid igen eller hvad syntes i jeg skal gøre..  Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

jydeinden

*Har lille spirer i maven 4+5*>33 skriver:

Godaften Allesammen..

Jeg er gravid i uge 5+0 idag...  jeg skal til møde på sygehuset den 5 februar ongående omkring den hjertefejl min søn havde jeg ventede sidste år..  jeg skal have mødet med den læge der fulgte mig inde på sygehuset i min graviditet..   Skal jeg fortælle at jeg er gravid igen eller hvad syntes i jeg skal gøre..  Hilsen maria

jeg synes da sagtens du kan fortælle det hvis du selv ønsker det

Anmeld

26. januar 2013

Han har været en kanon stykke omkring min tidligere graviditet..  Og jeg syntes at han fortjener at hvide det...

Anmeld

26. januar 2013

1990h

* Maria 5+0 >33 skriver:

Godaften Allesammen..

spørger måske lidt dumt og uvidende..men omhandler mødet ikke det med en ny graviditet eller? så synes jeg du skal sige det

Anmeld

26. januar 2013

Clisolka

* Maria 5+0 >33 skriver:

Godaften Allesammen..

Jeg syntes du skal fortælle det til overlægen - de vil jo nok tjekke dig yderligere når du er gravid igen 

Anmeld

26. januar 2013

Nej det omhandler ikke min nye graviditet...  Det handler om svar på om det var en misdannelse ved min søn og svarerne er kommet

Anmeld

26. januar 2013

Der er korrekt at jeg skal undersøges noget mere pga mit tidligere graviditet...  

Anmeld

26. januar 2013

Clisolka

* Maria 5+0 >33 skriver:

Nej det omhandler ikke min nye graviditet...  Det handler om svar på om det var en misdannelse ved min søn og svarerne er kommet

Nææh, men derfor kan du jo godt nævne at du er gravid igen 

Anmeld

26. januar 2013

1990h

* Maria 5+0 >33 skriver:

når okay..jeg syntes godt du kan fortælle det til ham så..kan ikke se hvorfor du ikke skulle..når ønsket om barnet stadig er der

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

Jeg ville sige det også fordi så de kan holde øje med den lille spirer i maven!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.