Gravid søges til fotografbilleder - GRATIS!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Helle Dahl

Jeg er i øjeblikket ved at opdatere min portfolio og derfor søger jeg en gravid, som gerne vil have taget fotos på aftalen TFP (Time for Print = du får billeder på en cd + 1 print, og jeg har lov at bruge billederne i min markedsføring; dvs det er gratis for dig).

Jeg vedhæfter her et billede, så du kan se nogle af mine billeder. Jeg kan ikke garantere, at de bliver magen til. Formålet med denne gratis fotografering er nemlig også, at jeg skal have mulighed for at eksperimentere med lys og kameraindstillinger (så du skal have lidt tålmodighed og du skal være indstillet på, at jeg ind imellem nok vil stå og klø mig i håret og tænke 'hvad nu' ).

Jeg skal fotografere dig omkring 36. graviditetsuge, som tidligst må ligge fra medio februar.

Jeg kommer til dig med mit transportable studieudstyr. Du skal blot sørge for, at jeg har ca. 2x3 meter til rådighed (ikke mindre).

Jeg er kun interesseret i henvendelser fra dig, hvis du bor i en radius af maks 20 km fra Roskilde (alternativt skal du komme til mig ). Årsagen til dette er, at jeg skal holde det så omkostningsneutralt som muligt, da jeg jo ikke får betalingen for denne fotografering.

Send mig en besked, hvis du er interesseret. Eller hvis du kender nogen, som måtte være interesseret. Så kan jeg sende dig mine kontaktdata.

En fotografering vil tage mellem 1 og 2 timer fra jeg træder ind af døren, til jeg er ude igen .

Og lige lidt om mig:
Jeg er kvinde, 39 år og har selv været gravid 2 gange. Mine fotograferinger foregår i et uformelt miljø, hvor der skal være plads til, at vi griner. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

smokin

Hej, 

jeg er rigtig interesseret men jeg er i uge 36 imorgen allerede. Så jeg ved ikke om jeg bliver for færdigbagt til dit projekt? 

Venlig hilsen 

Lizette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.