Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sagt imellem storesøster izabella på 7 og yazmin på 4:
Yazmin: "Hjælp Bella, jeg er ved at falde ned i toilettet! Skynd dig og komme og redde mig" Bella: "Yazmin er du godt klar over der er krabber nede i toilettet, så hvis man får rumpen for langt ned så kniber de i den?" Yazmin: "Jeg er kommet op nu" Bella: "Se Yazmin, du var jo slet ikke ved at falde ned i toilettet og det jeg sagde med krabberne var ikke rigtigt"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nååh hvor sødt af storesøster at hjælpe sådan
Lullaby skriver: Sagt imellem storesøster izabella på 7 og yazmin på 4: Yazmin: "Hjælp Bella, jeg er ved at falde ned i toilettet! Skynd dig og komme og redde mig" Bella: "Yazmin er du godt klar over der er krabber nede i toilettet, så hvis man får rumpen for langt ned så kniber de i den?" Yazmin: "Jeg er kommet op nu" Bella: "Se Yazmin, du var jo slet ikke ved at falde ned i toilettet og det jeg sagde med krabberne var ikke rigtigt"
Nettemor skriver: Haha hvor er hun god Dejlig detalje at hun lige bagefter fortalte at det ikke var rigtig
Haha hvor er hun god Dejlig detalje at hun lige bagefter fortalte at det ikke var rigtig
Jeg sad nedenunder og skreg af grin da jeg hørte det.
Hé Hé Funny! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128