Hejsa,
Jeg er kommet til at love min mand at lave en kage til hans 40 års fødselsdag lige om snart.
Og da jeg jo har vist ham alle de flotte kager herinde fra, så kunne han jo godt tænke sig noget i den stil.
Men da jeg spurgte, hvad der så skulle i, så nævnte han 'noget der minder om tiramisu', altså noget med nogle kagebunde (kan man lave dem som savioardi/ladyfingers?), hvor der er en mokkacreme, og en mascarponecreme i - og måske med noget kahlua til ekstra smag.
Og så skulle den jo gerne smører op, og pakkes ind. Men hvad skal man smøre op med, som passer til? Kan man bruge mascarponecreme? Og hvad skal jeg pakke ind i? Mmf tænker jeg selv, da marcipan vel ikke rigtig passer ind?
Åh ja, må hellere lige nævne, at jeg ikke selv spiser kage, kan ikke lide det, så jeg har lidt svært ved smagssammensætninger osv..,
Jeg er temmelig ny i denne type kager, har kun lavet en enkelt før, så har heller ikke alle de fancy redskaber. Har dog altid bagt meget, og kan godt li' det.
Så piger kom men forslag, opskrifter osv, der kan hjælpe her... Please...
Og gerne også must haves i forhold til redskaber/ ingredienser til en sådan kage, men helst kun alle basis ting, da jeg slet ikke ved, om jeg kommet til at lave flere kager af denne slags,og helst ikke vil brænde inde med redskaber for mange hundrede kroner.
Jeg takker på forhånd og håber på mange gode råd. 
Anmeld