Bliver dælme lidt harm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Stumpen

..men sådan skal det jo være med EB og BT..

På forsiden af en af dem står der at Søsser ikke fik lov at sige farvel til sin mor -at hun kom ud gennem en sidedør.. Nu har jeg ikke læst artiklen... Men kunne det tænkes at Søsser måske selv havde bedt om at komme ud af en sidedør og slippe for alt postyret fra fotograffer og journalister??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

..men sådan skal det jo være med EB og BT..

På forsiden af en af dem står der at Søsser ikke fik lov at sige farvel til sin mor -at hun kom ud gennem en sidedør.. Nu har jeg ikke læst artiklen... Men kunne det tænkes at Søsser måske selv havde bedt om at komme ud af en sidedør og slippe for alt postyret fra fotograffer og journalister??

Ja... Det kunne tænkes.. Jeg har læst artiklen,,,,,, Fordi jeg er så nysgerrig.. Og umiddelbart så kunne det ikke tydes.. Men hvis jeg var hende havde jeg valgt bagdøren..

Anmeld

17. juni 2009

Stumpen

De to damer levede jo også et tilbagetrukket liv, så det skulle ikke undre mig at hun selv havde bedt om det...

Anmeld

18. juni 2009

st

De to aviser kan da piske en forfærdelig stemning op. Jeg er så træt af deres aviser.

På et tidspunkt i 1997 var der er forfærdelig ulykke med nogle soldater der gik i en vejside. Der var en billist der drønede lige ind i dem, og der var to soldater der døde, og mange der blev hårdt sårede. Det var Jeppes kolonne, og han var vidne på første hold.

Det var så forfærdeligt bagefter, sagde han. Det var som om EB og BT havde digtet deres egen historie. Det var ingen data eller fakta der var korrekte udover vejnavnet der hvor det skete. Det var forfærdeligt. Tænk sig hvor mange der udsættes for det hver evig eneste dag pga de forfærdelig umenneskelige skribenter der sidder der og øffer.

Nej føj siger jeg bare.

st, som også kan blive harm over alt der hedder Se & Hør, EB og BT. Hmm.

Anmeld

18. juni 2009

Stumpen

Ja, det er forfærdeligt at tænke på.. og skræmmende at de får lov til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.