Hvornår pakkede i pusletasken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

hansen1

Hej pige..

Som overskriften lyde hvornår begyndte i at pakke pudsletasken og det til jer selv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

M&N

hansen1 skriver:

Hej pige..

Som overskriften lyde hvornår begyndte i at pakke pudsletasken og det til jer selv ?

Vi begyndte idag - vi står også overfor en flytning på fredag

Jeg er 35+4.

Anmeld

26. januar 2013

hansen1

BabyWish2012 <3 skriver:

Vi begyndte idag - vi står også overfor en flytning på fredag

Jeg er 35+4.

Okay.. Ja så kan jeg godt se det.. Jeg er dog kun i uge 31 men regner med så småt og begynde om en uge eller 2 .. Hvis ikke det er for tidligt

Anmeld

26. januar 2013

Miin'Baby'Mus

hansen1 skriver:

Hej pige..

Jeg begyndte 5 uger før tror jeg, bare med de ting jeg alligevel ikke brugte. Tænk hvis jeg fødte for tidligt og skulle til og finde det hele  Min mor fødte nemlig mig 3 uger for tidligt, så jeg var jo "bange" for at det samme ville ske for mig 

2 uger før havde jeg så fået samlet det meste sammen.

I dag mangler jeg kun tandbørste, mobiloplader og sådan noget 

Anmeld

26. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
hansen1 skriver:

Hej pige..

Første gang pakkede jeg den 10 dage over termin - Jeg var så sikekr på at jeg ville gå mindst 14 dage over og skulle sættes i gang - og jeg fik ret!!! Fødte 19 dage over termin!!

Anden gang blev det besluttet på min terminsdag, at jeg skulle have pks... og så pakkede jeg den dagen efter termin, mener jeg

Denne gang skal jeg så have et pks på fredag d 1/2 (38+6) og jeg pakker vel tasken tirsdag eller onsdag - jeg har ikke travlt

Jeg tror også, der er en måde at takle ventetiden på - altså hvis jeg ikke har pakket den, så går jeg ikke og bliver utålmodig

/ Taco78 

Anmeld

26. januar 2013

Muhmi

Jeg pakkede den i tirsdags og jeg er 38+2 i dag

Anmeld

26. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang nåede jeg ik at pakke en taske, da jeg blev indlagt i uge 32 1/2 og fik aks i uge 34+, så kærsten min fik lov til at komme op på sygehuset med en taske.

Her anden gang, sku jeg ik risiker ik at være klar, så tasken blev pakket i uge 32. Jeg blev sat i gang på terminsdato.

Heller være klar, end at mangle! Vh stine

Anmeld

26. januar 2013

LauraL

hansen1 skriver:

Hej pige..

Tja jeg har kun pakket ganske lidt indtil nu, og er 39+5 idag... Kan ikk rigtig undvære mit egen tøj, så meget se jeg ligesom ikk jeg kan passe... Såå når jeg føler optakt til noget så går jeg nok igang... :-)
Har dog pakket lidt tøj til babyen... Og lidt kiks/slik/drikke til faren... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.