Hvornår begyndte jeres at sove inde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

emsaroto

Ja jeg tænker bare på hvornår jeres små begyndte at sove indenfor, når de sov middagslur?

Oskar han er 2,5 år nu, og jeg synes bare han er blevet super dårlig til at sove længe udenfor. 

Er det fordi jeg skal holde med luren? (synes måske det er lidt tidligt) Eller skal jeg prøve at lade ham sove indenfor i stedet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

MortilElias2010

Ja jeg tænker bare på hvornår jeres små begyndte at sove indenfor, når de sov middagslur?

Oskar han er 2,5 år nu, og jeg synes bare han er blevet super dårlig til at sove længe udenfor. 

Er det fordi jeg skal holde med luren? (synes måske det er lidt tidligt) Eller skal jeg prøve at lade ham sove indenfor i stedet? 

Da Elias ikke kunne være i sin barnevogn mere (i som OVERHOVEDET) selvom han fra tid til anden selv syntes han kunne (han sov så også godt deri, meen...)  Han startede med at sove inde fast i december 2012 vil jeg tro. Sov så indenfor i dagplejen efter sommerferien og dernæst i børnehaven fra d. 3 december (ikke altid han sover, men hviler) Rart at vide så man kan planlægge aftensmaden og aftenen efter det når man henter  Han er lige fyldt 3 år d. 13 januar.

Anmeld

26. januar 2013

spj

Min datter der bliver 3 til april sover stadigvæk uden for i klapvognen. Hun kan næsten ikke være i den mere, men hun kan ikke sove inden for om dagen.
Hun er ikke klar til at skippe luren helt. Hun kan godt undvære luren nogen dag men langt fra hver dag.
Har overvejet at sætte en stol i forlængelse af kalpvognen til fødderne

Anmeld

26. januar 2013

Thalia

Mine sover udenfor så længe de kan være i barnevognen.

Typisk begynder børn at sove kortere lure når de flyttes indenfor.

Anmeld

26. januar 2013

Clisolka

emsaroto skriver:

Isabella startede med at sove indenfor for ca 1½ år siden da der skulle en stor renovering i gang her i området. For ikke at forstyrre hendes søvn med alle de forskellige maskiner der kørte frem og tilbage, valgte vi at lade hende sove indendørs.

Hun har ikke sovet i barnevogn siden hun fyldte 2 i okt. (i vuggestuen). 

I dag har hun f.eks. taget 2½ time med sin far i vores seng - de plejer gerne at tage en lur sammen i weekenderne 

Anmeld

26. januar 2013

raca

den ene sov altid inde, kunne simpelt hen ikke få barnet til at sove i barnevogn.. men det betyd intet for længden af luren.. eller jo kort lur i barnevogn lang lur i sengen...

den anden sov i den til det var slut med middagslur, ved ca 2.5 år...

Anmeld

26. januar 2013

emsaroto

Så det er ikke helt mærkeligt hvis jeg stopper det udenfor nu, og putter han inde i stedet? 

Anmeld

26. januar 2013

Tulle28

Det kan da sagtens godt være alderen. Min datter begyndte at sove indenfor omkring de 2 år, men hvor meget hun sover varierer meget - lge fra ingenting til 3 timer.

Anmeld

26. januar 2013

Valle81

emsaroto skriver:

Hej,

Jamen i dp holder de med at sove ude når de bliver to og de har faktisk sovet inde siden de var 1,5 hjemme der har de faktisk bare sovet bedst

Anmeld

26. januar 2013

B&J

daniel bliver snart 3år og hvis han ikke har sove så længe vil han stadig sove uden for hvis han skal sove inde nægter han lige som i børnehaven..... men nu når der er weekenden sover han så også til kl 9-10 stykker så der behøver han ingen middagsslur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.