nyhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Maja88

hej.. ved godt jeg ikke har været super aktiv herinde men synes da lige at hende min lille Aprilla mus skal være storesøster..

det skal hun godt nok først til september så er kun 6 uger henne.. men den bliver der.. det er jeg sikker på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Lilje82

Stort tillykke

Anmeld

26. januar 2013

Mettemus

Maja88 skriver:

hej.. ved godt jeg ikke har været super aktiv herinde men synes da lige at hende min lille Aprilla mus skal være storesøster..

det skal hun godt nok først til september så er kun 6 uger henne.. men den bliver der.. det er jeg sikker på.

Tillykke! Dejlig nyhed

Og ja - selvfølgelig bliver den der, sådan er det bare!

Anmeld

26. januar 2013

MorEllen

Maja88 skriver:

Hvor skønt!! Tillykke
Min Marie skal også være storesøster til september Jeg er 7+5 i dag Nyd din graviditet

Anmeld

26. januar 2013

Mettemus

MyLille skriver:

Hvor skønt!! Tillykke
Min Marie skal også være storesøster til september Jeg er 7+5 i dag Nyd din graviditet

Ih Ellen stort tillykke til jer også Skal love for at der er babyboom her i gruppen - FANTASTISK!

Anmeld

26. januar 2013

piadas

Ih, tillykke! Hvor dejligt - og selvfølgelig bliver den derinde!

Anmeld

26. januar 2013

piadas

MyLille skriver:

Hvor skønt!! Tillykke

Også tillykke til dig!

Jeg havde faktisk set, du havde skrevet noget om det i en anden tråd, men jeg glemte helt at skrive tillykke til dig - men det har jeg så gjort nu!

Anmeld

27. januar 2013

Kit

Stort tillykke

Anmeld

27. januar 2013

Kit

MyLille skriver:

Hvor skønt!! Tillykke

Også et stort tillykke til jer

Anmeld

27. januar 2013

AnneBJ

Stort tillykke med baby - selvfølgelig skal den nok bliev der! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.