Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej.. ved godt jeg ikke har været super aktiv herinde men synes da lige at hende min lille Aprilla mus skal være storesøster..
det skal hun godt nok først til september så er kun 6 uger henne.. men den bliver der.. det er jeg sikker på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke
Maja88 skriver: hej.. ved godt jeg ikke har været super aktiv herinde men synes da lige at hende min lille Aprilla mus skal være storesøster.. det skal hun godt nok først til september så er kun 6 uger henne.. men den bliver der.. det er jeg sikker på.
Tillykke! Dejlig nyhed
Og ja - selvfølgelig bliver den der, sådan er det bare!
Hvor skønt!! Tillykke Min Marie skal også være storesøster til september Jeg er 7+5 i dag Nyd din graviditet
MyLille skriver: Hvor skønt!! Tillykke Min Marie skal også være storesøster til september Jeg er 7+5 i dag Nyd din graviditet
Ih Ellen stort tillykke til jer også Skal love for at der er babyboom her i gruppen - FANTASTISK!
Ih, tillykke! Hvor dejligt - og selvfølgelig bliver den derinde!
Også tillykke til dig!
Jeg havde faktisk set, du havde skrevet noget om det i en anden tråd, men jeg glemte helt at skrive tillykke til dig - men det har jeg så gjort nu!
Også et stort tillykke til jer
Stort tillykke med baby - selvfølgelig skal den nok bliev der!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128