så siger nedtællingen 25 dage til termin... og sys godt nok tiden den går stærkt...
Jeg glæder mig til at se bebsen.. og spændingen ved at se om det nu er en dreng vi får, eller om det er en lille pige...

Men nu må jeg også indrømme at det er ved at være hårdt, sover kun 1½ time af gangen om natten, for enten vågner jeg pga. smerter i bækken(hofter) ellers så skal jeg på wc... 
Døjer også med afsindig mange plukveer, hvilket er lidt irriterende.. Men det tager jeg da med...
Sønnen glæder sig meget til baby'en og spørg ofte: "mor må jeg gerne ae babyen?!" (altså uden på maven), eller "mor, kommer baby'en snart ud af maven?!" 
så er spændt på om den vælger at komme før eller efter termin.. håber ikke jeg skal gå over da jeg døjer med rygproblemer, men min jordmor var så sød at give mig en tid når jeg er 39+0 så vi evt kan se om vi kan sparke fødselen igang hvis der ikke er sket noget ( den første kom 39+0)..
Men baby følger gennemsnittet, så alt er bare godt.. så længe baby har det godt, så klare mor nok at lide lidt endnu
Og alt er jo glemt ligeså snart man holder den lille pus i armene
så nu venter vi bare spændt.. er nu 36+3
Anmeld