nøj hvor tiden den går stærkt nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Chili-mor

så siger nedtællingen 25 dage til termin... og sys godt nok tiden den går stærkt...

Jeg glæder mig til at se bebsen.. og spændingen ved at se om det nu er en dreng vi får, eller om det er en lille pige...

Men nu må jeg også indrømme at det er ved at være hårdt, sover kun 1½ time af gangen om natten, for enten vågner jeg pga. smerter i bækken(hofter) ellers så skal jeg på wc...

Døjer også med afsindig mange plukveer, hvilket er lidt irriterende.. Men det tager jeg da med...

Sønnen glæder sig meget til baby'en og spørg ofte: "mor må jeg gerne ae babyen?!" (altså uden på maven), eller "mor, kommer baby'en snart ud af maven?!"

så er spændt på om den vælger at komme før eller efter termin.. håber ikke jeg skal gå over da jeg døjer med rygproblemer, men min jordmor var så sød at give mig en tid når jeg er 39+0 så vi evt kan se om vi kan sparke fødselen igang hvis der ikke er sket noget ( den første kom 39+0)..

Men baby følger gennemsnittet, så alt er bare godt.. så længe baby har det godt, så klare mor nok at lide lidt endnu

Og alt er jo glemt ligeså snart man holder den lille pus i armene

så nu venter vi bare spændt.. er nu 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

B&J

ihhh hvor bliver det spænde når den lille kommer ud til jer og hvad køn det er, kan godt forstå i ikke vil vide det for det bliver da så spænde .... og hvor er det sød at storbror glæder sig så meget

men kan godt forstå du gerne vil have det er snart, for det gjorde jeg også de sidste 2mdr oppe og tisse min 9 gange om natten også sov jeg møg dårligt fordi mine hofter gjorde såååå ondt

Anmeld

27. januar 2013

Camilla30

Fedt at det er ved at være tid - ønsker dig en god fødsel og held og lykke med den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.