Øv igår aftes havde vi været på besøg hos et par gode venner og spist dejlig mad. Da vi køre hjem er der jo så mørkt og bum så løber der et rådyr(eller hva det nu er) lige ud foran bilen, jack når at bremse en del men smask siger det og vi rammer den, han styrter ud af bilen og den ligger der og ruller sig

Vi får ringet til dyrelæge og falck men ligepludseligt bliver den bange for alle de meget hensynsfulde belister(ironi kan forekomme her

) også løber den, og vi kan bare høre den ik har det godt, så vi får aftalt med en hundeføre at de ska komme og finde den så den kan blive skudt..
Laura sover heldigvis fra det hele
Ih for filan nu er det så sket i begge mine graviditeter, første gang var bare noget mere voldsomt men for h*****e hvor uheldig kan man lige være og ja det var så os i samme by som sidst.. Må sige jeg er lidt choket og laura sov ved mor i en times tid da det lige bragte en masse minder op omkring sidst og hvor tæt jeg var på at miste hende der..
Vi har det ellers godt og der skete ingen af os noget og bilen er os nogenlunde, men dyret ja det håber jeg de fik skudt..
Tak fordi i gad læse med piger
Anmeld