Hobby til drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.629 visninger
8 svar
1 synes godt om
25. januar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg har 2 bonus-drenge på 6 og 8 år,

og de hænger utrolig meget foran fjernsynet.. og de vil ik lege med deres legetøj.. og alt er bare kedeligt og dumt når fjernsynet bliver slukket  

Har jeres drenge nogle hobbies (både indendøre og evt udenfor??) og i så fald hvilke???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

TNBC

Problembarnet skriver:

og de hænger utrolig meget foran fjernsynet.. og de vil ik lege med deres legetøj.. og alt er bare kedeligt og dumt når fjernsynet bliver slukket  

Har jeres drenge nogle hobbies (både indendøre og evt udenfor??) og i så fald hvilke???

Fodbold
Cykle
Trampolin
Rollespil
Svømning

Anmeld

25. januar 2013

GUSO

Problembarnet skriver:

Hvad med et spil uno eller ludo?? LEGO er også et hit, ellers kunne man tage dem med på skattejagt(geocashing) måske der er nogle casher i nærheden af jer..det var lige hvad jeg kunne komme på..

Anmeld

26. januar 2013

Mumto3

Snitte i træ med en dolk ( har selv to drenge på 6 og 8 år)

Anmeld

26. januar 2013

Mum33

dobbelt

Anmeld

26. januar 2013

Mum33

Sluk computer og Tv, så skal kreativiteten nok selv blomstre  Når de har kedet sig længe nok, skal de nok finde på noget.

Men lego, boldspil, læs bøger/blade, lad dem være med til det I laver.

Anmeld

26. januar 2013

LilleChelle

Min lillebror keder sig også ekstremt når computer og fjernsyn bliver slukket. Tror simpelthen det er en del af nutiden at alt foregår elektronisk :/ 

Anmeld

26. januar 2013

Ciss

Mine er ikke så store endnu, men jeg ser, at mine nevøer har haft stor glæde af ting som mikroskop, udstyr til at indfange insekter, videnskabelige eksperimenter (Der findes forskellige byggesæt hvor de f eks kan lave en indbrudsalarm til sit rum, forskellige elektriske systemer og kemiske eksperimenter osv). Det kræver lidt af dem, men det er ikke direkte legetøj, så de føler sig store og lærer faktisk også af det.

Måske kan noget i den stil fænge?

Anmeld

26. januar 2013

Lone Jakobsen

her er uno, ludo, fodbold, trampolin, og leg med balloner kæmpe hittere.

hvis man vil væk hjemme fra en tur, er det fx. til biblioteket, svømmehallen eller bowlinge hallen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.