Vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige et spørgsmål testede positiv igår. Så nu er jeg begyndt og tage multi vitamin til gravide. Men spørgsmålet er hvornår skal jeg begynde og tage jern tilskuddet også? Og hvor tit skal man tage jer tilskuddet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg har lige et spørgsmål testede positiv igår. Så nu er jeg begyndt og tage multi vitamin til gravide. Men spørgsmålet er hvornår skal jeg begynde og tage jern tilskuddet også? Og hvor tit skal man tage jer tilskuddet

Du kan få piller på apoteket der hedder GraviJern, og du kan også få Apovit Jern, som jeg bruger, på apoteket.. Disse skal du starte med i uge 10 ca. og det hedder 1 pille dagligt, i hvert fald dem fra Apovit, ved ikke med GraviJern

Men det står på pakkerne Ellers spørg dig til råds på apoteket Det vigtigste indtil videre er at du får det folinsyre du skal bruge

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Du kan få piller på apoteket der hedder GraviJern, og du kan også få Apovit Jern, som jeg bruger, på apoteket.. Disse skal du starte med i uge 10 ca. og det hedder 1 pille dagligt, i hvert fald dem fra Apovit, ved ikke med GraviJern

Men det står på pakkerne Ellers spørg dig til råds på apoteket Det vigtigste indtil videre er at du får det folinsyre du skal bruge

jeg har købt dem i matas

Anmeld

25. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

jeg har købt dem i matas

Der kan man også få dem Jeg går bare altid på apoteket, det er nemmest for mig

Men bare der er folinsyre i, så er du dækket fint ind indtil uge 10 hvor du skal starte på jern

Anmeld

25. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har også bare brugt dem fra Matas og har ik haft problemer med dem. Du ska bare huske at drikke et glas juice, når du tager pillen. Det hjælper kroppen til bedre at optage jernet, og forbygger forstoppelse. 

Du ska tage jern fa uge 10. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.