Syntes lige det var på tide med et livstegn her fra mig og os..
Har jo (som I nok har regnet ud) ikke haft særlig meget overskud i lang lang tid, men nu syntes jeg efterhånden det er ved at vende igen, det er så dejligt.
Er lige kommet hjem fra endnu et lægebesøg (har da nærmest ikke lavet andet siden jeg blev sygemeldt). Havde fået taget nogle blodprøver på hospi jeg skulle have svar på (så fine ud, men blodprocent er dog lige i underkanten) og skulle have en lægeerklæring til jobbet, hvilket jeg fik.
Det er blevet sådan at jeg er sygemeldt 5 uger fra i dag, dvs. at jeg er rskmeldt pr. 22 juli 8starter ferie 20 juli) så det er dejligt at det kunne lade sig gøre. Så kan jeg holde ferie med familien og derefter starte job igen.
jeg har søgt et andet job, på Holbæk sygehus som jeg bare håber håber at jeg får. Det er på fødegangen/barselsgangen og hold op det er bare mit drømmejob såååå..

lige for mig

Jeg skal aldrig tilbage til det job jeg kommer fra. Ærgeligt da jeg havde rigtige gode kollegaer, men min chef har ikke været særlig sød nu jeg er sygemeldt. Hun ringer til mig konstant, har været hjemme forbi mig samt ringet til Peters mobil. Det er simpelthen bare så ubehageligt at blive overvåget på den måde.
Sidst jeg var hos lægen var jeg virkelig bange for at det hele var ved at udvikle sig til en dep og min læge ville medicinerer mig, men det har jeg blankt afvist.. jeg ville selv komme igennem det her.
Jeg har fået kontakt med en psykolog som skal hjælpe mig med den baggage jeg har liggende. Hun kan først tage nye ind midt i august, men tror det er værd at vente på. Bare efter at have tallt med hende en gang syntes jeg det hele ser lysere ud. Nu ved jeg at der er hånd om det og hun nok skal hjælpe mig.
Jeg siger op på jobbet 1 juli, da jeg har 1 måneds opsigelse. Så passer det med sygemeldingen og min ferie.
Nå temmelig rodet indlæg.. Ville også bare sige at jeg har det bedre, er meget mere positiv og kan se lys for enden af tunlen.
Nu hjælper det også at vores lejlighed endelig er solgt, så er der også en byrde mindre der.
Kunne være super hyggeligt at se jer i løbet af sommeren.. nu ved jeg jo ikke om I allerede har aftalt noget eller hvordan.
Tak for I gad læse med.
Kh Sofie