Hjælp til planlægning af eksamener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Risen

Hej piger - Jeg er så rodet i øjeblikket at jeg lige har brug for at få et overblik og noget hjælp. 

Jeg har termin 25. maj. (2.gangsfødende) 

Jeg har en skriftlig eksamen d. 10 maj og håber at kunne få den ud af hus inden baby kommer. 

Så har jeg to mundtlige eksamener som nok er omkring start juni- en i dansk og en i psykologi på lærersem 2 årgang. Dansk er især vigtig at få en god karakter i da det er afsluttende og min store passion. Jeg har så været til vejledning hvor læreren siger at jeg kan vælge at gå op i start juni med baby på armen eller også kan jeg vente til slutningen af sommerferien (slut august) med at gå op.. 

At gå op tidligt betyder jo barsel hurtigere og ro og fred fra skolen

At gå op senere betyder mere tid til læsning og tid til lige at nyde den lille når han kommer. 

Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

roenlund

Jeg ville nok gå op i starten af juni, for går det ikke kan du jo prøve igen i august

Jeg er selv lærer og selvom jeg godt kan huske at der var karakterer jeg synes var vigtige kan jeg ved  min død ikke  huske hvad jeg fik af karakterer i nogen fag her 5 år efter endt studie, så jeg ville som sagt gå op i juni håbe på at det gik godt og så nyde tiden med baby...

Anmeld

25. januar 2013

Risen

roenlund skriver:

Jeg ville nok gå op i starten af juni, for går det ikke kan du jo prøve igen i august

Jeg er selv lærer og selvom jeg godt kan huske at der var karakterer jeg synes var vigtige kan jeg ved  min død ikke  huske hvad jeg fik af karakterer i nogen fag her 5 år efter endt studie, så jeg ville som sagt gå op i juni håbe på at det gik godt og så nyde tiden med baby...

- Jeg ved godt det med karakterene måske ikke umiddelbart synes så vigtigt - men, det er fordi jeg skal læse videre på DPU kandidat - så det kræver jeg får så højt en snit som overhovedet muligt.. 

Men måske du har ret i, at det bare er rart at få det overstået.. Ih jeg synes det er svært..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.