Efter en abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.186 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde for 2,5 uger siden en SA , og jeg er stadig oppustet som da jeg var gravid ??
Hvornår holder det op ?
Hvornår kan jeg regne med min ægløsning kommer ( jeg tester meget svagt på en g test)
Hvornår hurtig blev i gravide efter en sa ( altså teste positiv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Jeg havde for 2,5 uger siden en SA , og jeg er stadig oppustet som da jeg var gravid ??
Hvornår holder det op ?
Hvornår kan jeg regne med min ægløsning kommer ( jeg tester meget svagt på en g test)

Hvor langt var du henne?

Jeg havde en mens efter min SA og så var jeg gravid igen (endte dog med en bio)

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hvornår holder det op ?

da jeg sidste år havde en MA, var jeg oppustet i meget lang tid efter - tror der gik en måned før jeg var helt flad igen (mistede i slutning af 13. uge)

har ikke lige noget fornuftigt at sige ang. ÆL.

men jeg blev gravid ca. 8 måneder efter MA

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Hvor langt var du henne?

Jeg havde en mens efter min SA og så var jeg gravid igen (endte dog med en bio)

Nå ja., jeg var 10 uger henne , men fostret var gået til i uge 6-7 ..

Anmeld

25. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Nå ja., jeg var 10 uger henne , men fostret var gået til i uge 6-7 ..

Min læge sagde der godt kunne gå op til 6 uger (mener jeg) før mens kommer igen efter en SA.

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Min læge sagde der godt kunne gå op til 6 uger (mener jeg) før mens kommer igen efter en SA.

Jeg satser på at jeg bliver gravid inden mens så at jeg fanger den første ægløsning nu her ..
Det er bare frustrerende at se gravid ud , altså oppustetheden , når man ikke er gravid mere ..
Og jeg har jo næsten ikke hcg i blodet mere , og min livmoder er vel trukket sig sammen??

Anmeld

26. januar 2013

norenberg

Blev først gravid igen to år senere....

Anmeld

26. januar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Jeg satser på at jeg bliver gravid inden mens så at jeg fanger den første ægløsning nu her ..
Det er bare frustrerende at se gravid ud , altså oppustetheden , når man ikke er gravid mere ..
Og jeg har jo næsten ikke hcg i blodet mere , og min livmoder er vel trukket sig sammen??

Det var da ellers noget af en satsning. Men krydser da fingre for jer.  

Anmeld

26. januar 2013

FrkDitte

Hvornår holder det op ?

Hejsa,

Jeg fik en kirurgisk abort pga. et vindæg. 

1 måned efter havde jeg stadig hcg i blodet, så det tager noget tid for kroppen at nulstille sig. Men det kan sikkert være meget forskelligt fra person til person.

Jeg fik først mens igen efter 3 måneder.

Nu ca. 8 måneder efter er jeg gravid igen.. 

Men nogle bliver gravide igen ret hurtigt... 

Men er det ikke noget med at sålænge der er hcg i blodet så har man ikke ægløsning??

Håber det bedste for dig.. 

D.

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg fik en kirurgisk abort pga. et vindæg. 

1 måned efter havde jeg stadig hcg i blodet, så det tager noget tid for kroppen at nulstille sig. Men det kan sikkert være meget forskelligt fra person til person.

Jeg fik først mens igen efter 3 måneder.

Nu ca. 8 måneder efter er jeg gravid igen.. 

Men nogle bliver gravide igen ret hurtigt... 

Men er det ikke noget med at sålænge der er hcg i blodet så har man ikke ægløsning??

Håber det bedste for dig.. 

D.

Tror bare at vi tager det som det kommer og jeg vil bestemt ikke "gå glip" af en ægløsning her første gang ..
Der er jo ingen grund til at vente til næste mens , udover at man bedre kan regne termin ud, og det er jeg sku ligeglad med
.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.