Første fødsel endte i Aks efter 45 timer.
Anden fødsel gik lige efter bogenB-) veer i 8,5 time og fødte fint selv.
Og ja, 3 fødsel var endnu engang sin egen:-D
Hmm. 3 fødsel var en drille fødsel på flere måder. For det første havde jeg opstarts veer i flere timer. Var bange for det var fødsel nr 1 om igen. Ringede og sagde til dem at jeg havde haft små veer fra 5-11. At de slet ikke gjorde ondt nok til at gøre gavn. Pga mit tidligere aks ville de gerne se mig.
Kl 12 kom jeg ind ca og var kun 1 cm ca. Uregelmæssige veer.
De rodede lidt rundt dernede og vupti kl 13.30 var jeg i fødsel med 3 cm og måtte tage elevatoren til fødegangen:-D
Hmm. Husker ikke det sidste så godt. Men havde alt under kontrol, lige til de der dumme presseveer kom ud af det blå. Prøvede at stoppe dem. Men ja, da jeg så endelig fik måsen i vejret vendte hun. Vendte mig hurtigt om da jm sagde hov du skal da føde nu. Og vupti 5 efter var hun ude. Gik fra 4 cm til at holde min baby på lige under 20 min.
Så bortset fra lidt tarvelig start og presseveer påvedt forkerte tidspunkt havde jeg faktisk en god fødsel der gik nemt.
Troede jeg ville revne alle vegne når det gik så hurtigt og fordi man jo presser på noget der er lukket:-S men fik kun en rift:-D
Jeg håber du får en super fantastisk fødsel uden dumme presseveerpc det forkerte tidspunkt.
Anmeld