Nogen der har..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

AnnaK89

mth1987 skriver:

Jeg er på e-læring dvs selvstudie og møder kun 2 gange om md.

det er jo fuldtidsstudie så der er en del. Men ikke mere end på andre bachelor uddannelser. 

Okay tak for dine svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

LilleChelle

Jeg går på den nu - Det var dog kun et alternativ til socialrådgiveren, fordi jeg havde fået standbyplads på socialrådgiveren, men havde brug for at have en indtægt i min barsel (Så jeg har egentlig ikke gået der - var der kun 1. dag)

Hvis man er meget til administration, så er det klart en god uddannelse Og høre kun godt om den fra mine 'klassekammerater' Det er på university college lillebælt i Odense. 

Anmeld

26. januar 2013

mth1987

LilleChelle skriver:

Jeg går på den nu - Det var dog kun et alternativ til socialrådgiveren, fordi jeg havde fået standbyplads på socialrådgiveren, men havde brug for at have en indtægt i min barsel (Så jeg har egentlig ikke gået der - var der kun 1. dag)

Hvis man er meget til administration, så er det klart en god uddannelse Og høre kun godt om den fra mine 'klassekammerater' Det er på university college lillebælt i Odense. 

Samme sted som mig

Anmeld

26. januar 2013

LilleChelle

mth1987 skriver:

Samme sted som mig

Jeps - jeg rykker dog over på socialrådgiveren til september når jeg er færdig på barsel  

Anmeld

26. januar 2013

mth1987

LilleChelle skriver:

Jeps - jeg rykker dog over på socialrådgiveren til september når jeg er færdig på barsel  

Hvor meget får du udbetalt på barsel fra su?

Anmeld

26. januar 2013

LilleChelle

mth1987 skriver:

Hvor meget får du udbetalt på barsel fra su?

Man får tildelt 12 fødselsklip pr. fødsel, svarende til den almindelige su. 

Så kan man så vælge at få dem udbetalt på tre forskelige måder. Jeg holder barsel 11 måneder, og har derfor 10 måneder med enkeltklip (1xsu) og 1 måned med dobbeltklip (2xsu). 

Anmeld

26. januar 2013

mth1987

LilleChelle skriver:

Man får tildelt 12 fødselsklip pr. fødsel, svarende til den almindelige su. 

Så kan man så vælge at få dem udbetalt på tre forskelige måder. Jeg holder barsel 11 måneder, og har derfor 10 måneder med enkeltklip (1xsu) og 1 måned med dobbeltklip (2xsu). 

Så hvis jeg vælger f.eks 6 mdr får jeg 2xsu (ca 9000kr)?

ved du om man ka få su lån samtidig med barsel?

sidst jeg var gravid havde jeg ikk barsel så har ikk helt styr på reglerne og syntes ikk det står helt klart nogen steder

Anmeld

26. januar 2013

LilleChelle

mth1987 skriver:

Så hvis jeg vælger f.eks 6 mdr får jeg 2xsu (ca 9000kr)?

ved du om man ka få su lån samtidig med barsel?

sidst jeg var gravid havde jeg ikk barsel så har ikk helt styr på reglerne og syntes ikk det står helt klart nogen steder

Jepp - Du kan også få mixklip i 12 måneder, så skal du bare være studieaktiv. 

Så vidt jeg ved kan du godt få su lån i barslen Vi har ikke haft brug for det, så jeg er ikke sikker  

Anmeld

26. januar 2013

mth1987

LilleChelle skriver:

Jepp - Du kan også få mixklip i 12 måneder, så skal du bare være studieaktiv. 

Så vidt jeg ved kan du godt få su lån i barslen Vi har ikke haft brug for det, så jeg er ikke sikker  

Okay. Må nok lige ha en snak med vejlederen på skolen.

men tusind tak for svar

Anmeld

28. januar 2013

LilleChelle

mth1987 skriver:

Okay. Må nok lige ha en snak med vejlederen på skolen.

men tusind tak for svar

Ja - gør det  

Og velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.