Melder min ankomst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Christina89

Så er det langt om længe min tur til at melde min ankomst her i septembergruppen med termin den 02.09.13

Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er gravid, for jeg har (7, 9, 13...) slet ingen symptomer andet end træthed og ømme bryster, men dét er da til at leve med!

I dag har jeg været ved min læge for at få lavet vandrejournal, GU, blod- og urinprøver, og alt så helt perfekt ud

Iih er bare SÅ glad og glæder mig til at følge jer andre her i gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

Så er det langt om længe min tur til at melde min ankomst her i septembergruppen med termin den 02.09.13

Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er gravid, for jeg har (7, 9, 13...) slet ingen symptomer andet end træthed og ømme bryster, men dét er da til at leve med!

I dag har jeg været ved min læge for at få lavet vandrejournal, GU, blod- og urinprøver, og alt så helt perfekt ud

Iih er bare SÅ glad og glæder mig til at følge jer andre her i gruppen

Mange gange velkommen til 

Jeg har heller ikke selv de vildeste symptomer her 2. gang, men der er en baby i mavsen på mig (fik jeg bekræftet i torsdags) 

Anmeld

27. januar 2013

Christina89

Babymor2010 skriver:

Mange gange velkommen til 

Jeg har heller ikke selv de vildeste symptomer her 2. gang, men der er en baby i mavsen på mig (fik jeg bekræftet i torsdags) 

Tusind tak
Åh hvor dejligt, har du været til en tidlig skanning?  Hvornår er du sat til?

Anmeld

27. januar 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

Tusind tak
Åh hvor dejligt, har du været til en tidlig skanning?  Hvornår er du sat til?

Ja, jeg var afsted til en samtale med min fødselslæge i torsdags, hvor hun samtidigt scannede mig for at se om det hele gik som det skulle  Jeg har diabetes, så jeg vil blive scannet en del flere gange i løbet af graviditeten og fulgt tæt 

Ifølge egen beregning, så er jeg sat til 14/9 - men lægernes beregning 9/9. Scanningen gav mig ret i torsdags, men de fastsætter min endelige termin til NF-scanningen den 11/3 

Anmeld

27. januar 2013

Christina89

Babymor2010 skriver:

Ja, jeg var afsted til en samtale med min fødselslæge i torsdags, hvor hun samtidigt scannede mig for at se om det hele gik som det skulle  Jeg har diabetes, så jeg vil blive scannet en del flere gange i løbet af graviditeten og fulgt tæt 

Ifølge egen beregning, så er jeg sat til 14/9 - men lægernes beregning 9/9. Scanningen gav mig ret i torsdags, men de fastsætter min endelige termin til NF-scanningen den 11/3 

Åh hvor er det lækkert! Så du hjerteblink og det hele?

Herhjemme går vi og overvejer, om vi skal købe en tidlig skanning, fordi jeg er SÅ nysgerrig efter at se lille blob  

Spændende! Håber også snart, at jeg bliver indkaldt til nf

Anmeld

27. januar 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

Åh hvor er det lækkert! Så du hjerteblink og det hele?

Herhjemme går vi og overvejer, om vi skal købe en tidlig skanning, fordi jeg er SÅ nysgerrig efter at se lille blob  

Spændende! Håber også snart, at jeg bliver indkaldt til nf

Ja, vi så et lille foster og hjerteblink  Det var SÅ skønt at få bekræftet - og så var der kun 1 Haha, jeg har joket med min kæreste om at der denne gang var 3, så han fulgte godt med på skærmen 

Havde jeg ikke fået den tidlige scanning, så havde jeg betalt mig fra en 

Anmeld

27. januar 2013

Christina89

Babymor2010 skriver:

Ja, vi så et lille foster og hjerteblink  Det var SÅ skønt at få bekræftet - og så var der kun 1 Haha, jeg har joket med min kæreste om at der denne gang var 3, så han fulgte godt med på skærmen 

Havde jeg ikke fået den tidlige scanning, så havde jeg betalt mig fra en 

Åh hvor fantastisk!

Ha ha, 3 på én gang er måske også liiiige en stor mundfuld  Her håber jeg selv på, at der også kun er én (jeg er tvilling, så håber, at det springer et led over )

Jeg vil også sige, at de penge er givet godt ud, så jeg presser godt på herhjemme

Anmeld

27. januar 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

Åh hvor fantastisk!

Ha ha, 3 på én gang er måske også liiiige en stor mundfuld  Her håber jeg selv på, at der også kun er én (jeg er tvilling, så håber, at det springer et led over )

Jeg vil også sige, at de penge er givet godt ud, så jeg presser godt på herhjemme

Haha man må godt drille lidt - han er altid nervøs for hvor mange der er til sådan en scanning, og jeg er ved at dø af nervøsitet indtil jeg har set der er liv (vi har prøvet før at have mistet) 

Ja, pengene er rigtig godt givet ud 

Anmeld

28. januar 2013

Christina89

Babymor2010 skriver:

Haha man må godt drille lidt - han er altid nervøs for hvor mange der er til sådan en scanning, og jeg er ved at dø af nervøsitet indtil jeg har set der er liv (vi har prøvet før at have mistet) 

Ja, pengene er rigtig godt givet ud 

Ha ha, hvor er det god humor at drille manden sådan!!

Jeg har det på samme måde som dig - jeg har dog aldrig prøvet at miste før, men det er min første graviditet, og det tog lang tid for os at nå hertil, så håber bare, at den bliver i min mave

Anmeld

28. januar 2013

Clisolka

Christina89 skriver:

Ha ha, hvor er det god humor at drille manden sådan!!

Jeg har det på samme måde som dig - jeg har dog aldrig prøvet at miste før, men det er min første graviditet, og det tog lang tid for os at nå hertil, så håber bare, at den bliver i min mave

Humor skal der være til 

Vi krydser fingre for at vores små spirer bliver hvor de skal, basta! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.