Anonym skriver:
Hej piger :-)
Jeg er gravid i uge 32, og mig og kæresten har været sammen i 3 år!
Vi har haft det sådan at hvis det kom så kom det, men der var ikke noget vi satsede efter.
Nu kommer det der irretere mig, jeg har to bekendts veninder som har været sammen med deres fyr i et år nu, og siden de startede med at komme sammen med deres fyre har de fablet om graviditet ?? Og da jeg så blev gravid blev de sådan lidt sure og irritabel ? Men helt ærlig på daværende tidspunkt havde de kun kommet sammen med ders fyre i 6 mdr ?
Nu er de begge gravide !!
Den ene er 18 uger og den anden er 9 uger henne.
Og de har virkelig stræbet efter det siden de startede med st komme sammen !
Det der irretere mig, trods jeg er gravid er at de osse er gravide ! For jeg sys personligt det for tidligt ? Men det bare mig! Er nok i bund og grund jaloux ? Men hvorfor aner jeg ikke ! Det skide belastende ! For jeg har altid ønsket en dag og blive gravid og da jeg så endelig blev det, blev jeg ufattelig bange og kan stadig Gi mig til ar græde over at min alene tid er færdig med kæresten, og ja. Nok os derfor jeg vælger at være anonym for det er jo noget af det man ikke må sige for så er man straks stemplet som dårlig mor!
Du er absolut ikke ene om det her!
Alle mine veninder gik og blev gravide og fødte børn omkring mig for et par år siden, og det har jeg været noget så ufattelig jaloux på!
Personligt synes jeg også det er for tidlig med dine to veninder der, som er blevet gravide efter et års tid sammen mes kæresten.. Men dog skal jeg ikke komme for godt igang, for da min kæreste og jeg havde været sammen i 1 år bestemte vi os for at droppe p-pillerne.. Og 6 måneder senere stod jeg med en positiv test! Vi snakkede om det et par måneder inden jeg reelt droppede pillerne, at når jeg var helt færdig med den æske jeg havde købt, så skulle jeg ikke købe flere..
Det skal så også siges, at jeg synes det kommer an på hvor gammel man er.. Er de meget unge er det jo alt for tidlig i mine øjne, men min kæreste og jeg er 22 og 26, jeg er yngst, så vi er jo heller ikke de ældste i verden! 
Jeg sidder også allerede nu (34+1) og grubler over hvordan det dog skal gå når jeg ikke kan få min alenetid med min kæreste hvor vi bare kan gøre liiige hvad vi vil.. Men det behøver slet slet slet ikke betyde at barnet ikke er ønsket eller at man bliver en dårlig forælder! Jeg glæder mig simpelthen så meget til at blive mor, at han egentlig godt bare måtte komme nu, bare så jeg kunne møde ham!
Så de tanker du gør dig tror jeg nu er ganske normale, og du er ikke alene om det, og du er absolut ikke en dårlig mor!

Anmeld