Indlagt... øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

LBK

Gravid i 38 og indlagt ØV.. Det var ikke lige hvad jeg håbede...

jeg har tidligere i dag skrevet et indlæg omkring trykken i brystet. Jeg blev via egen læge sendt til Fødegangen For tjek, og lægen kan ikke finde noget. Trykken i brystet er hverken blevet bedre eller værre. 

han mistænker ssf, blodprop eller en virus der endnu ikke kan ses på blodprøver eller min temperatur..

så bedt blev til en overnatning på Fødegangen til observation for de ting, nye blodprøver i aften og i morgen tidlig, og kontinuerlige blodtryks målinger da der ligger lidt for fløjt. Suk.. 

savner bare min  datter. Men hende passer hendes far godt på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

k&k&k&k

LBK skriver:

jeg har tidligere i dag skrevet et indlæg omkring trykken i brystet. Jeg blev via egen læge sendt til Fødegangen For tjek, og lægen kan ikke finde noget. Trykken i brystet er hverken blevet bedre eller værre. 

han mistænker ssf, blodprop eller en virus der endnu ikke kan ses på blodprøver eller min temperatur..

så bedt blev til en overnatning på Fødegangen til observation for de ting, nye blodprøver i aften og i morgen tidlig, og kontinuerlige blodtryks målinger da der ligger lidt for fløjt. Suk.. 

Suk - blev også indlagt da jeg ventede min datter.

Grunden var dog "bare" højt blodtryk. Men mit var skyhøjt! Blev også indlagt til observation natten over.

Dagen efter blev jeg dog sat i gang - pga. det høje blodtryk. Jeg var 40+3 så håber du kan få lov til at vente lidt endnu kan se du "kun" er i uge 38

Men kan godt forstå du savner dem derhjemme. Jeg græd snot da min kæreste skulle køre hjem om aftenen - og vi var kun os 2.

Sker det igen denne gang ved jeg med sikkerhed jeg kommer til at savne min datter ufattelig meget!

Håber ikke det er noget alvorligt galt og et får du med på vejen

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

25. januar 2013

Ploffer

LBK skriver:

Øv da

Stort til dig

Det er aldrig sjovt at være indlagt men i det mindste er du i de bedste hænder hvis det er ssf eller en blodprop.

God bedring

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

Øv, sikke noget

Håber du kan blive sendt hjem i morgen, så du kan nyde de sidste par uger hjemme

Anmeld

25. januar 2013

B&J

åh nej dog håber ikke det er noget alvorligt sender dig en masse tanker, godt du ligger i de bedste hænder

Anmeld

25. januar 2013

LBK

k&k&k skriver:

Suk - blev også indlagt da jeg ventede min datter.

Grunden var dog "bare" højt blodtryk. Men mit var skyhøjt! Blev også indlagt til observation natten over.

Dagen efter blev jeg dog sat i gang - pga. det høje blodtryk. Jeg var 40+3 så håber du kan få lov til at vente lidt endnu kan se du "kun" er i uge 38

Men kan godt forstå du savner dem derhjemme. Jeg græd snot da min kæreste skulle køre hjem om aftenen - og vi var kun os 2.

Sker det igen denne gang ved jeg med sikkerhed jeg kommer til at savne min datter ufattelig meget!

Håber ikke det er noget alvorligt galt og et får du med på vejen

Med venlig hilsen

k&k&k

Hvad var dit blodtryk...???

Anmeld

25. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det var rigtig godt du kom afsted, så de ka holde godt øje med dig.

Og sku det være ssf, så er det jo bare godt at du er så langt henne som du er! Og at de hurtigt ka endte sætte dig igang, eller gi dig ks.  For at du ik får det være!! Vh stine

Anmeld

26. januar 2013

k&k&k&k

LBK skriver:

Hvad var dit blodtryk...???

Du må ikke hænge mig op på det, men mener det var 143/118. Så det var højt.

Men der var ikke tale om ssf hos mig. Grunden til at jeg blev sat i gang var fordi lillepigen også blev påvirket af mit høje blodtryk og så nok også fordi jeg var 40+3.

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

26. januar 2013

Lone Jakobsen

håber de hurtigt finder ud af hvad det er

Anmeld

26. januar 2013

LBK

Jeg har fået lov til at komme hjem til på mandag. De ved fortsat ikke hvad det er og det bekymre dem. jeg har det lidt bedre i dag, men stadig ikke godt. 

Jeg er stadig i behandling for en blodprop, da det hverken er be- eller afkræftet. De mener ikke det er ssf, og blodprøverne viser heller ikke at det er en virus af en eller anden art. 
Mit hjerte er fint, mine lunger er umiddelbart fine, de er dog ikke kigget efter i krogene, og det skal en undersøgelse gøre på mandag. 

Er der nogle der har prøvet noget lign..???

Det vigtigste er...: at min lille pige har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.