Opdatering på Graviditets test som var svag positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...  jeg har lige taget en in vitro graviditets test og jeg kan ane svag streg på midt om dagen nu..  Den er pæn lyserrød og kom efter 2 minutter...   Det er første gang at jeg kan se resultatet midt på dagen...  Tester igen imorgen tidlig...  jeg er gået 6 dage over menstruation og er 5+0 henne imorgen 

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

hautecouture

*Har lille spirer i maven 4+5*>33 skriver:

Hej Allesammen...  jeg har lige taget en in vitro graviditets test og jeg kan ane svag streg på midt om dagen nu..  Den er pæn lyserrød og kom efter 2 minutter...   Det er første gang at jeg kan se resultatet midt på dagen...  Tester igen imorgen tidlig...  jeg er gået 6 dage over menstruation og er 5+0 henne imorgen 

God weekend

Tillykke med spiren 

Anmeld

25. januar 2013

Tak for det...  Har kun ku teste positivt om morgen...  Er lettet over at jeg kan se en streg nu...

Anmeld

25. januar 2013

Babydrøm

God weekend

Tillykke

Anmeld

25. januar 2013

Melanie Bjerre

God weekend

Stort tillykke

Anmeld

25. januar 2013

san

Tillykke er det testen som ses på dit billed??

Anmeld

25. januar 2013

Det er en test som jeg tog på morgen urin sidste lørdag...  jeg plejer ikke at kunne teste positivt midt på dagen..   Men jeg fik en svag streg idag med farve.. Det kan desværre ikke ses på billed...

Anmeld

25. januar 2013

san

okay hvor dejligt, stort tillykke med det... nej jeg har lidt svært ved at se to streger.... men pyt med det, bare du kan se den

Anmeld

25. januar 2013

san skriver:

okay hvor dejligt, stort tillykke med det... nej jeg har lidt svært ved at se to streger.... men pyt med det, bare du kan se den

Tusind tak...  Håber alt er det som det skal være

Anmeld

26. januar 2013

san

kan jeg godt forstå  for dig, og håber du nu kan nyde at du skal være mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.