Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal ha en lillebror og vi er nået frem til de her 3 navne hvilket et synes i er sødest . Vi har Filucca og Smilla i forvejen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama3 skriver: Vi skal ha en lillebror og vi er nået frem til de her 3 navne hvilket et synes i er sødest . Vi har Filucca og Smilla i forvejen
jeg stemt Villum...
i mine ører lyder de andre bare forkerte... (undskyld hvis jeg træder dig over tæerne, er ikke min mening)....
VITUS
Det passer SÅ godt med de andre
Blev nødt til at stemme blankt da jeg ikke bryder mig om nogen af dem desværre... Efter min mening er de for brugt eller for sære...
Sorry...
Men håber da i finder et navn der bare passer super godt også selvom jeg ikke bryder mig om det hehe
Gittemor09 skriver: jeg stemt Villum... i mine ører lyder de andre bare forkerte... (undskyld hvis jeg træder dig over tæerne, er ikke min mening)....
Det er helt okay jeg bad jo selv om jeres mening:-) villum kan min mand også bedst li.
Muhmi skriver: Blev nødt til at stemme blankt da jeg ikke bryder mig om nogen af dem desværre... Efter min mening er de for brugt eller for sære... Sorry... Men håber da i finder et navn der bare passer super godt også selvom jeg ikke bryder mig om det hehe
Ja smag og behag er heldigvis forskellig:-) men tak for din mening
Har stemt Malias....så fint og har både A og L som dine pigers navne.
Vitus
og syntes det er skønne navne
Villum =)
Men kan nu også li Vitus hehe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128