Det kræver ret meget at man lige stopper sig selv... Men man bliver virkelig nødt til at stoppe sig selv, når man mærker den der vrede boble inde i én...
Jeg er selv, meget kort for hovedet, især når jeg er gravid og det er bare ikke fair over for min mand at skulle lægge ører til.. Nogle gange kan jeg ganske enkelt ikke stoppe mig selv (og det er selvom jeg virkelig kan mærke jeg er ude hvor jeg ikke kan bunde) så bliver jeg bare ved og ved, indtil det lige går op for mig hvor langt jeg egentlig er ude i mine argumentationer eller han simpelthen giver op...
Stopknappen er nemmere at finde når jeg ikke er gravid eller ammer men jeg er sgu alligevel forundret over at min mand efterhånden har kunnet holde mine hormonelle svingninger ud de sidste tre år og fire år når jeg er færdig med at amme... Hehe... Tror sgu han elsker mig

Men mit bedste råd er ganske enkelt, stop dig selv, mærk efter når du begynder at få den irritation og sig til dig selv "Er det virkelig noget at hidse sig op over?" Mange gange er det ikke...
Anmeld