En rigtig heks imod andre... Hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...

Ja jeg er en rigtig heks lige for tiden og det er jeg super ked af.. jeg er sur hele tiden og bliver sur over det mindste.. Bare hvis kæresten sidder forkert i en stol...  Det er utroligt hårdt og jeg føler mig som en rigtig dårlig kæreste... Jeg er sur på alt og alle...  Hvordan fortæller jeg min kæreste at jeg ikk mener noget med det her når jeg bliver sur...  Råd søges...

Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

baby012

ja man skal lige lære at styre de der hormoner  

der er ikke så meget at gøre end at prøve lige at tænke et par ekstra gange over eet når du føler dig irriteret eller sur .. 

Men det er svært tiltider

Anmeld

25. januar 2013

Puha det er så fruserrende... Men jeg må prøve og fortælle hvorfor jeg reagerer sådan...  Da jeg ikke gør det besvist..

Anmeld

25. januar 2013

AnthonsMor

*Har lille spirer i maven 4+5*>33 skriver:

Hej Allesammen...

Ja jeg er en rigtig heks lige for tiden og det er jeg super ked af.. jeg er sur hele tiden og bliver sur over det mindste.. Bare hvis kæresten sidder forkert i en stol...  Det er utroligt hårdt og jeg føler mig som en rigtig dårlig kæreste... Jeg er sur på alt og alle...  Hvordan fortæller jeg min kæreste at jeg ikk mener noget med det her når jeg bliver sur...  Råd søges...

Hilsen maria

Din kæreste ved forhåbentlig, at du er gravid igen, så fortæl du ham bare, at det er hormonerne, og at du lige skal lære at kontrollere dem igen

Jeg har været heldig mht. hormonerne og mit humør, har da haft de der "downs" hvor jeg bare har kunnet tude over ALT der blev sagt til mig, men mine raserianfald har der ikke været så mange af

Jeg er normalt ret hidsig anlagt og har en ret kort lunte overfor visse ting, så jeg synes selv jeg har været heldig

Anmeld

25. januar 2013

Min kæreste ved godt jeg er gravid...  Men han har svært ved at forstå at jeg er så sur på ham over visse ting...  Men jeg har det rigtig elendigt med det

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

Det kræver ret meget at man lige stopper sig selv... Men man bliver virkelig nødt til at stoppe sig selv, når man mærker den der vrede boble inde i én...

Jeg er selv, meget kort for hovedet,  især når jeg er gravid og det er bare ikke fair over for min mand at skulle lægge ører til.. Nogle gange kan jeg ganske enkelt ikke stoppe mig selv (og det er selvom jeg virkelig kan mærke jeg er ude hvor jeg ikke kan bunde) så bliver jeg bare ved og ved, indtil det lige går op for mig hvor langt jeg egentlig er ude i mine argumentationer eller han simpelthen giver op...

Stopknappen er nemmere at finde når jeg ikke er gravid eller ammer men jeg er sgu alligevel forundret over at min mand efterhånden har kunnet holde mine hormonelle svingninger ud de sidste tre år og fire år når jeg er færdig med at amme... Hehe... Tror sgu han elsker mig

Men mit bedste råd er ganske enkelt, stop dig selv, mærk efter når du begynder at få den irritation og sig til dig selv "Er det virkelig noget at hidse sig op over?" Mange gange er det ikke...

Anmeld

25. januar 2013

Det er med at stoppe i tide... Men det er også utroligt at min kæreste ligger ører til mig når jeg skælder ud...  jeg må prøve at stoppe inden jeg eksloderer...

Anmeld

25. januar 2013

AnthonsMor

Min kæreste ved godt jeg er gravid...  Men han har svært ved at forstå at jeg er så sur på ham over visse ting...  Men jeg har det rigtig elendigt med det

Selvfølgelig er det svært for manden at forstå, mest også fordi han ikke har prøvet det på sig selv, og aldrig kommer til det..

Men det er vigtigt at du selv er opmærksom på det, og fortæller ham, at det er hormonbetinget at du bliver så hidsig, så er det nemmere at forstå for ham

Anmeld

25. januar 2013

ja det er rigtigt...  Jeg har snakket med ham og fortalt hvordan jeg har det med hormonerne

Anmeld

25. januar 2013

AnthonsMor

ja det er rigtigt...  Jeg har snakket med ham og fortalt hvordan jeg har det med hormonerne

Min kæreste er faktisk rigtig god til at lytte til mig selvom jeg er pisse urimelig nogle gange, og bagefter så siger han at dét der var åndsvagt.. Nå ja det kunne jeg egentlig godt se, også er det jo ovre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.