Argh... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mmm... Jeg er LIGE kommet tilbage fra Norge... Og glædede mig faktisk til at komme på arbejde. Men fuck, den sidste tid har vi bare været sygdomsygdom osv, blandt mine kollegaer... Og jeg sidder som en lus mellem 2 afdelinger, som ikke rigtig har forståelse for hinanden,  når afdelingerne er pressede...

Det er bare skide svært at prioritere, hvem der skal have senere og hvorfor... Det er ikke sjovt at se mine kollegaer gå ned som fluer, og jeg har ikke lyst til at miste min arbejdsglæde, fordi jeg føler mig for presset...

DERFOR ARGH... Jeg har virkelig lyst til at gøre et rigtig godt stykke arbejde, men når man så sidder i suppedasen og slet ikke kan danne sig et overblik og ikke kan se hoved og hale på noget af det og man er den eneste i sin afdelingen på pinden fra morgenstunden... Så tænker man bare... Æv...

mmm... Jeg håber virkelig det går. Det er bare ikke sjovt, når man i forvejen er underbemandet, men vi ikke kan få bevilget flere mandetimer... mmm...

Nå, back to work, selvom man får lyst til at lave overspringshandligner, når der er suppedas.

Men vi havde en god tur i Norge og det regnede ikke

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Tina2

Øv, det lyder sgu træls... Kender det godt lidt fra mit gamle arbejde....... Lederen pressede personalet ret hårdt når der var sygdom og det var der jo en del af fordi folk gik ned... Især dagpersonalet.... De havde knap tid til at spise frokost

Er simpelthen SÅ glad for jeg skiftede over til vores eget:-) Mange tror sikkert det er dødsygt at gøre rent, men det er det ikke, når det er ens eget firma:-) Og jeg har edder'dylme nogle fordele andre ikke har:-)
Så jeg er simpelthen så glad for det......

Håber du finder arbejdsglæden frem igen søde, for du er da ellers glad for det, ik?

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Øv, det lyder sgu træls... Kender det godt lidt fra mit gamle arbejde....... Lederen pressede personalet ret hårdt når der var sygdom og det var der jo en del af fordi folk gik ned... Især dagpersonalet.... De havde knap tid til at spise frokost

Er simpelthen SÅ glad for jeg skiftede over til vores eget:-) Mange tror sikkert det er dødsygt at gøre rent, men det er det ikke, når det er ens eget firma:-) Og jeg har edder'dylme nogle fordele andre ikke har:-)
Så jeg er simpelthen så glad for det......

Håber du finder arbejdsglæden frem igen søde, for du er da ellers glad for det, ik?

JO!!! Jeg er mega glad for det!!!... Det er også bare derfor det er så uvant... :-S Og jeg har jo samtidig også ondt mine kollegaer, der er syge og ikke har det godt. Men jeg tror over tid, at vi skal prøve at få lavet det om, så jeg har ansvar for en afdeling af gangen. For man bliver sku skitzo af det, især, når man er den eneste på pinden... :-S

Men jo, jeg er mega glad for det og vil langt langt hellere have en løsning, end at sige fuck det..: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.