Mmm... Jeg er LIGE kommet tilbage fra Norge... Og glædede mig faktisk til at komme på arbejde. Men fuck, den sidste tid har vi bare været sygdomsygdom osv, blandt mine kollegaer... Og jeg sidder som en lus mellem 2 afdelinger, som ikke rigtig har forståelse for hinanden, når afdelingerne er pressede...
Det er bare skide svært at prioritere, hvem der skal have senere og hvorfor... Det er ikke sjovt at se mine kollegaer gå ned som fluer, og jeg har ikke lyst til at miste min arbejdsglæde, fordi jeg føler mig for presset...
DERFOR ARGH... Jeg har virkelig lyst til at gøre et rigtig godt stykke arbejde, men når man så sidder i suppedasen og slet ikke kan danne sig et overblik og ikke kan se hoved og hale på noget af det og man er den eneste i sin afdelingen på pinden fra morgenstunden... Så tænker man bare... Æv...
mmm... Jeg håber virkelig det går. Det er bare ikke sjovt, når man i forvejen er underbemandet, men vi ikke kan få bevilget flere mandetimer... mmm...
Nå, back to work, selvom man får lyst til at lave overspringshandligner, når der er suppedas.
Men vi havde en god tur i Norge og det regnede ikke

KRAM
Anmeld