Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Pernille Bundgaard

Barnevogn: hvilken en ville i vælge eller evt anbefale- fraråde??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Clisolka

Jeg selv ville vælge den øverste til venstre og den nederste til højre - de andre bryder jeg mig ikke om 

Jeg skal "heldigvis" ikke ud i barnevogns-junglen som med min datter - jeg har hendes Trille stående som jeg gerne vil bruge igen 

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Tror vi vælger odder zip med sort x dreamstel. Emmaljunga er nemlig ikke fuldt understøttet. Det er oddervognen. Og den har heller ikke de tryk knapper som jeg godt synes kan blive trælse. Odder har sådan nogle man drejer rundt :-)

Anmeld

27. januar 2013

MorEllen

Pernille Bundgaard skriver:

Til vores første købte vi en Emmaljunga, og den er vi superglade for Så den vil vi bruge til denne baby også Jeg har aldrig prøvet en Odder, så kan vel ikke komme med noget godt råd. Men kan godt anbefale Emmaljunga

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Tak for det. Nogle der kender noget til Teutonia MONSUN og teutonia monsun S Modellerne?? Er de til og køre med i sne dem med drejehjulene??

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Pernille Bundgaard skriver:

Nr. 1, den er bare så lækker.

Sådan en vil jeg så gerne have hvis vi får skaffet pengene til det.

Anmeld

31. januar 2013

Pernille Bundgaard

Ville også gerne have Odder men da vi nu har fået tilbudt en lejlighed og selv skal betale indskud, flytning og husleje så kan vi ikke ligge noget væk den her måneds og skal vi have en Odder skulle vi allerede igang med det nu. Men har fundet en startpakke med emmaljunga big star supreme i Aalborg SV ( tæt på hvor vi flytter hen) så tror vi køber den. Den koster 8.999 kr men fordi vi vil have den Dark Grey koster den 9.199 kr. Men det er så uden pusletasken så den kommer ved siden af. Der er så heller ikke puslebord og hynde med- men det kan vi jo købe hen af vejen. Det er jo ikke det dyreste.. :-)

Anmeld

31. januar 2013

Pernille Bundgaard

Emmaljunga Supreme incl. lift, regnslag, insektnet, tremmeseng, madras, dyne, pude og sengesæt.
Det er det der er med i pakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.