lidt pinligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.192 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Anonym trådstarter

nogen af jer der har prøvet at have sex med en fyr, og så har i problemer med at mærke hans pik, når han er oppe i jer? ..
skyldes det at man er slap eller at han har en lille pik? ..
den så nu heller ikk særlig stor ud :s ..

synes det var svært at blive tilfredsstillet og akavet .. - hvad har i andre gjort som har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

B&J

det kan også være du bare er meget meget våd for hvis du er det ja så kan det også være svært at mærke den, men ja må indrømme jeg ved faktisk ikke hvad du kan gøre for jeg har ikke selv prøvet det men håber andre kan hjælpe dig...

Anmeld

25. januar 2013

lykkekevin

Anonym skriver:

nogen af jer der har prøvet at have sex med en fyr, og så har i problemer med at mærke hans pik, når han er oppe i jer? ..

synes det var svært at blive tilfredsstillet og akavet .. - hvad har i andre gjort som har prøvet det?

Jeg vil nok sige  ja undskyld om han kan fin ud af at bruge den for helt ærlig så har jeg gundet ud af det ikke har noget at gøre med det ...

Ikke alt jeg kan mærke men ja men hvis han ved hvordan man bruger  vil han altid kun finde en måde hbor du vil kunne mærke max og kan nyee 

Anmeld

25. januar 2013

lykkekevin

I kan prøve andre stillinger hbis det er jeg kan sige fra min egen side hjælper det meget hvis han gør jeg er knap så dyp

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

nogen stillinger er bedre end andre hvis nu han ikke er voldsomt godt udrustet, og måske skal han bare lige lære hvordan den skal bruges sammen med dig

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

lykkekevin skriver:

I kan prøve andre stillinger hbis det er jeg kan sige fra min egen side hjælper det meget hvis han gør jeg er knap så dyp

Vi prøvet alm, doggy og ride ham - ikke meget jeg ku mærke
Det r jeg sket ikk van til fra min eks af ..
Det viiildt den forskel der r

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

nogen stillinger er bedre end andre hvis nu han ikke er voldsomt godt udrustet, og måske skal han bare lige lære hvordan den skal bruges sammen med dig

Nej han var ikk særlig godt udrystet
Ja det kan godt være , mon man får den nydelse man vil ha..

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Nej han var ikk særlig godt udrystet
Ja det kan godt være , mon man får den nydelse man vil ha..

jeg kan skrive under på at det ikke er størelsen men gørelsen

i bliver bare nød til at prøve jer frem  med forksellige stillinger, og se hvad der fungere bedst for jer begge, og så må du endelig ikke være bleg for at guide ham lidt, selvfølgelig gør det varsomt da det jo er et omtåeligt emne, men han skal vide hvad det er du kan lide osv ellers kommer det ikke til at virke optimalt for nogen af jer

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg kan skrive under på at det ikke er størelsen men gørelsen

i bliver bare nød til at prøve jer frem  med forksellige stillinger, og se hvad der fungere bedst for jer begge, og så må du endelig ikke være bleg for at guide ham lidt, selvfølgelig gør det varsomt da det jo er et omtåeligt emne, men han skal vide hvad det er du kan lide osv ellers kommer det ikke til at virke optimalt for nogen af jer

Har du nogen stillinger vi ska prøve så?
Problemet r nok os at jeg gerne det lidt hårde, det kan han ikk

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Har du nogen stillinger vi ska prøve så?
Problemet r nok os at jeg gerne det lidt hårde, det kan han ikk

doggy er jo en god stilling til hvis du virkelig skal kunne mærke ham, da han kan komme ret langt op

ellers hvis du ridder, og vender ryggen til hans ansigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.