Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

maro

Hej,

Jeg er studerende og er i gang med mit speciale som skal afleveres den 15.marts. Men jeg satser på at aflevere det tidligere, da jeg venter tvillinger. Jeg har temin den 8.maj, men jeg går ud fra, at de kommer til verden i slutningen af april (to uger før for tvillinger).

Jeg har slet ikke købt noget som helst, og vil heller ikke gøre det før jeg ikke er helt færdigt med specialet. Jeg er godt nok stresset.

Jeg vil gerne spørge mødrene med tvillinger om hvad er al vigitigste at købe?

Jeg har tænkt på:

seng

barnevogn

Ammepude (EZ-2-Nurse Twins ammepuder)

Lidt tøj men ved ikke hvilke?

Og jeg tænker på flasker, mælkpulver, og andre udstyr?

Hilsen

Maro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

FrkZier

maro skriver:

Hej,

Jeg er studerende og er i gang med mit speciale som skal afleveres den 15.marts. Men jeg satser på at aflevere det tidligere, da jeg venter tvillinger. Jeg har temin den 8.maj, men jeg går ud fra, at de kommer til verden i slutningen af april (to uger før for tvillinger).

Jeg har slet ikke købt noget som helst, og vil heller ikke gøre det før jeg ikke er helt færdigt med specialet. Jeg er godt nok stresset.

Jeg vil gerne spørge mødrene med tvillinger om hvad er al vigitigste at købe?

Jeg har tænkt på:

seng

barnevogn

Ammepude (EZ-2-Nurse Twins ammepuder)

Lidt tøj men ved ikke hvilke?

Og jeg tænker på flasker, mælkpulver, og andre udstyr?

Hilsen

Maro

der er ingen grund til at stresse, du skal nok nå det hele

nu skal jeg ikke selv have tvillinger, men jeg tænker at basis tingene vel er nogenlunde det samme og herinde ligger en ret god og overskuelig liste denne

Anmeld

28. januar 2013

Rebecca55

Først og femmest vil jeg sige, pas på med at købe for meget. Men vent og se hvad i får brug for.

Ja du kan da godt købe noget mdermælkserstatning, men alligevel hvorfor ? Der er jo åbent konstant alle steder i dag, så du skal nok kunne få fat i det.

Tøj: måske et sæt eller 2 i str 50 men ellers større str, for de vokser utrolig hurtigt. I får garenteret også en masse tøj og alt muligt andet i gave.

Et badekar ville nok være en ide at skaffe sig.

Vi har brugt kombi trillingevogn til vores børn og har haft enkelt barnevogne som de kunne sove i, her hjemme og i dagplejen. Vi havde en stor barnevogn først hvor de alle 3 lå, men de forstyrede hinanden alt for meget.

Det første stykke tid sov de sammen i deres børne seng, med et tæppe rullet imellem sig.

Har du nogle spørgsmål, så bare fyr løs.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.