Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

maro

Hej,

Jeg er studerende og er i gang med mit speciale som skal afleveres den 15.marts. Men jeg satser på at aflevere det tidligere, da jeg venter tvillinger. Jeg har temin den 8.maj, men jeg går ud fra, at de kommer til verden i slutningen af april (to uger før for tvillinger).

Jeg har slet ikke købt noget som helst, og vil heller ikke gøre det før jeg ikke er helt færdigt med specialet. Jeg er godt nok stresset.

Jeg vil gerne spørge mødrene med tvillinger om hvad er al vigitigste at købe?

Jeg har tænkt på:

seng

barnevogn

Ammepude (EZ-2-Nurse Twins ammepuder)

Lidt tøj men ved ikke hvilke?

Og jeg tænker på flasker, mælkpulver, og andre udstyr?

Hilsen

Maro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

FrkZier

maro skriver:

Hej,

Jeg er studerende og er i gang med mit speciale som skal afleveres den 15.marts. Men jeg satser på at aflevere det tidligere, da jeg venter tvillinger. Jeg har temin den 8.maj, men jeg går ud fra, at de kommer til verden i slutningen af april (to uger før for tvillinger).

Jeg har slet ikke købt noget som helst, og vil heller ikke gøre det før jeg ikke er helt færdigt med specialet. Jeg er godt nok stresset.

Jeg vil gerne spørge mødrene med tvillinger om hvad er al vigitigste at købe?

Jeg har tænkt på:

seng

barnevogn

Ammepude (EZ-2-Nurse Twins ammepuder)

Lidt tøj men ved ikke hvilke?

Og jeg tænker på flasker, mælkpulver, og andre udstyr?

Hilsen

Maro

der er ingen grund til at stresse, du skal nok nå det hele

nu skal jeg ikke selv have tvillinger, men jeg tænker at basis tingene vel er nogenlunde det samme og herinde ligger en ret god og overskuelig liste denne

Anmeld

28. januar 2013

Rebecca55

Først og femmest vil jeg sige, pas på med at købe for meget. Men vent og se hvad i får brug for.