Vågnede med smerter i nat. (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

frk1991

Hej skønne kvinder :-)

Håber i kan hjælpe og berolige mig lidt.

Hvor ondt kan ligamentsmerter gøre?

Jeg vågnede i nat med smerter i maven, det føltes faktisk som når man har forstoppelse gange 10!. det varede ca 10 min, og jeg havde koldsved over hele kroppen, min kæreste sagde jeg var helt våd på ryggen også da han nussede mig. Jeg lå mig på det kolde gulv og hurtig op på toilet igen da jeg fik kvalme. Så lavede jeg hårde (advarsel) lorte og lidt efter var det væk.

Og jeg lagde mig til igen og fik varmepude på af kæresten, som nussede mig i søvn. Hele dagen har min maven været øm. Kan det "bare" være forstoppelse som er værre pga graviditet eller ligamentsmerter eller noget helt tredje?

Er forresten 6+0 i dag. læste at fra denne uge vokser spiren hurtigt og kroppen arbejder på højtryk. så ved ikke

Kram fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Tullepoder

Tænkte at det måske var jernpillerne der kunne have givet dig forstoppelse, lige indtil jeg så du var i uge 6 Så må være dig svar skyldig. Har ikke prøvet det

Men har du haft det igen siden, eller kun øm mave?

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

Tullepoder skriver:

Tænkte at det måske var jernpillerne der kunne have givet dig forstoppelse, lige indtil jeg så du var i uge 6 Så må være dig svar skyldig. Har ikke prøvet det

Men har du haft det igen siden, eller kun øm mave?

Tænkte præcis det samme

Er du god til at drikke vand, især nu hvor du er gravid, jeg drak masser af væske i starten af begge mine graviditeter og også meget resten af vejen, men det var især de første 4 mdrs tid her, måske det kan have en betydning, hvis du ikke får så meget at drikke

Anmeld

24. januar 2013

frk1991

Har ikke haft det siden nej, bare været øm i maven. Men kunne nok godt drikke noget mere vand nu du siger det. Det er jeg ikke så god til, så det prøver jeg

Anmeld

24. januar 2013

Tullepoder

frk1991 skriver:

Har ikke haft det siden nej, bare været øm i maven. Men kunne nok godt drikke noget mere vand nu du siger det. Det er jeg ikke så god til, så det prøver jeg

God hed at få drukket en masse væske, ha evt nogle flasker stående i køleskabet. Så er det lidt lettere at have styr på hvor meget der ryger ned

Anmeld

24. januar 2013

Tullepoder

Tullepoder skriver:

God hed at få drukket en masse væske, ha evt nogle flasker stående i køleskabet. Så er det lidt lettere at have styr på hvor meget der ryger ned

Hed = ide.. Dumme stavekontrol

Anmeld

24. januar 2013

frk1991

Tullepoder skriver:

Hed = ide.. Dumme stavekontrol

hæhæ

Er lige gjort, og en flaske er røget ned ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.