Anonym skriver:
Jeg er gravid. OG ER LYKKELIG. Min kæreste har fra start af vidst jeg ønskede et barn mere, og at jeg ikke bruger p-piller eller andet. Har også gjort det klart for ham at jeg ikke ønsker at bruge det men at han var fri til ikke at blive ELLER ha sex med mig, med mindre han beskyttede sig. Det ville han, altså bruge beskyttelse.
Nu er jeg så gravid, og så siger han "Du får bare en abort, for jeg troede sku ikke det ville være så svært at vælge den klat fra"
Han mener at aborten er vejen frem og siger at han intet vil ha med mig og barnet at gøre.
Jeg er pisse ked af det over den udmelding. Han sagde endda "Hvis du elsker mig får du en abort" Hvortil jeg sagde "Jamen skal jeg så sige at hvis du elsker mig får vi det her barn sammen og står ved vores ansvar" Så sagde han DET KAN DU IKKE SIGE JO.
Hjælp er i vildrede 
Tja, nu er skaden jo sket, så for dit vedkommende er der vel kun én vej frem - og jeg gætter på, at den vej kommer du nok til at gå alene.
Alle valg her i livet har konsekvenser, og når I begge har været uansvarlige (og barnlige i mine øjne), så må I jo trækkes med beslutningen i mange år fremover, kig i diverse "enlige mødre-fora" rundt omkring, det er utroligt svært at opdrive en lykkelig historie - men værst af alt, så går det udover jeres ufødte barn, sørgeligt.
Ønsker dig held og lykke, det får du brug for
Anmeld