Fastelavn - billedetråd.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
9 svar
3 synes godt om
24. januar 2013

Hvem?

Okay, jeg er total idéforladt og mangler inspiration - kan i ikke flashe jeres børn i deres fastelavnstøj, behøves ikke være sidste års - alt hvad der har været kældt ud som, vises

Kom frisk, piwer (og de herrer)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

bøllen

Sidste år var mindste manden Rasmus klump

Anmeld

24. januar 2013

bøllen

Nå deb vil ikke ligge billede ind

Anmeld

25. januar 2013

MaleneJensen

min datter var en humlebi sidste år og den dragt kan hun også passe i år såå det bliver hun i år igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2013

B&J

det er først år daniel skal være klædt ud og han skal være handy manny det har han selv valgt

Anmeld

25. januar 2013

Benjamins'mor

Har ikke lige et billede, men i år skal lille manden have abe kostumet fra fætter br på.

Sidste år gik vi hjemme så der havde han ikke et kostume

Anmeld

25. januar 2013

>>Carina<<

Her skal Liva på 15 mdr være dalmatiner og Magnus på 3 år skal være pirat. :-)

Dalmatinerkostumet købte jeg for 30 kr i genbrugen sidste år til Magnus og det ka liva passe i år :-)

I år vil Magnus være pirat så igår gik jeg i genbrugen og ville købe noget tøj jeg ku klippe i og så var jeg så heldig at der var en bluse i hans str hvor der var tryk på af en pirat halskæde og noget andet pirat halløj. Og så et par alm bukser jeg klipper zigzag i :-)

19 kr for de to ting. Det er da det billigste kostume jeg har købt :-) pirat hatten har vi i forvejen

Anmeld

24. februar 2013

Blikfang.com

Ja vi var familien Skywalker fra Star Wars.

Ellers hvis man mangler idéer til kik her: www.BlikfangsKostumer.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2013

Ciss

Sidste år var lillebror tiger i en tigerstribet pyjamas fra h&m, som vi havde alligevel. Alt jeg gjorde var at sy en sort sok på til hale og tegne knurhår og snude og lidt striber i ansigtet. Han var superglad!

Storesøster var kat i et kostume som går i arv i familien.

I år er det lillebror, som bliver kat.

Storesøster skal være sommerfugl. Vi har lavet kartongvinger, og så får hun lov at pynte dem med mønster i glitterlim. Så får hun en blomstret sommerkjole på, som vi sætter vingerne fast på med sikkerhedsnåle, og så bliver hun "sommerfuglemalet" i ansigtet. Billigt og morsomt at lave.

Anmeld

24. februar 2013

Asta&Alfred

MaleneJensen skriver:

min datter var en humlebi sidste år og den dragt kan hun også passe i år såå det bliver hun i år igen

Hvor ser hun godt ud:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.