Flaske til natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.651 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

MorDk

Vi er begyndt at give vores datter flaske til natten. Problemet er at der bare ikke er mere Go Go i brysterne kl.18.00 hvor hun bliver lagt. Det er det eneste tidspunkt hun får flaske ellers ammer jeg hende.

Her til aften gav jeg hende 100ml og det spiste hun med velbehag og ret hurtigt faktisk. Er lidt spændt på hvornår hun vågner næste gang for at få mad (bliver ammet)

Hvor meget MME giver I til natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

CaWi

MorDk skriver:

Vi er begyndt at give vores datter flaske til natten. Problemet er at der bare ikke er mere Go Go i brysterne kl.18.00 hvor hun bliver lagt. Det er det eneste tidspunkt hun får flaske ellers ammer jeg hende.

Her til aften gav jeg hende 100ml og det spiste hun med velbehag og ret hurtigt faktisk. Er lidt spændt på hvornår hun vågner næste gang for at få mad (bliver ammet)

Nu er min dreng godt nok ni mdr, og har kun fået flaske fra han var syv, netop af samme grund som dig.
Til at starte med drak han kun 100 ml til natten. Nu drikker han 200-240 mlog holder så hele natten uden at skulle have mere :-)

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

CAWI skriver:

Nu er min dreng godt nok ni mdr, og har kun fået flaske fra han var syv, netop af samme grund som dig.
Til at starte med drak han kun 100 ml til natten. Nu drikker han 200-240 mlog holder så hele natten uden at skulle have mere :-)

WOW! Sover han så igennem eller hva?

Anmeld

24. januar 2013

Tulle28

Følger lige med, for har også overvejet den model snart - så kan man også komme lidt ud i ny og næ

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Følger lige med, for har også overvejet den model snart - så kan man også komme lidt ud i ny og næ

Første gang hun prøvede flaske var i mandags da jeg var i Bio. Det gik super godt! hun accepterede flasken med det samme!

Min plan er hun KUN får flaske til natten samt når hun skal "passes"

Anmeld

24. januar 2013

Tulle28

MorDk skriver:

Første gang hun prøvede flaske var i mandags da jeg var i Bio. Det gik super godt! hun accepterede flasken med det samme!

Min plan er hun KUN får flaske til natten samt når hun skal "passes"

Åh, bio lyder SKØNT! Jeg drømmer om en aften snart uden børn... Selvom de er dejlige, så bliver man altså mættet på en anden måde når man har 2 (synes jeg)

Anmeld

24. januar 2013

L&V

MorDk skriver:

Tror hvis jeg ikke husker forkert at hun fik ca 150-180 på det tidspunkt(5-6måneder) også sov hun hele natten

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Åh, bio lyder SKØNT! Jeg drømmer om en aften snart uden børn... Selvom de er dejlige, så bliver man altså mættet på en anden måde når man har 2 (synes jeg)

JA det gør men i dén grad! Og nej... det skal nemlig ikke lyde som om man ikke gider eller ikke orker sine unger, men det er bare hårdt med 2 børn

Anmeld

24. januar 2013

CaWi

MorDk skriver:

WOW! Sover han så igennem eller hva?

Nej det gør han desværre ikke. Han er altid vågnet mange gange om natten.
Førhen fordi han skulle babse den, nu fordi han skal have sutten og vugges i søvn igen. Nogle dage er selvfølgelig bedre end andre

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

CAWI skriver:

Nej det gør han desværre ikke. Han er altid vågnet mange gange om natten.
Førhen fordi han skulle babse den, nu fordi han skal have sutten og vugges i søvn igen. Nogle dage er selvfølgelig bedre end andre

Nååhr oki... troede lige hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.