Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja men plejer kontrolstregen ikke og skulle være meget mere tydelig?
Min var mere utylig og er 19+5 idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvordan kan du være i tvivl
TILLYKKEEEEE
Anonym skriver: Her test positiv?
Her test positiv?
Der er absolut ingen tvivl og især ikke når man skal tænke på at nummer to streg altid ser svagere ud når man tager billeder af den, end hvad man ser derhjemme... INGEN tvivl, tillykke med din graviditet
Doffie skriver: Hvordan kan du være i tvivl TILLYKKEEEEE
Muhmi skriver: Der er absolut ingen tvivl og især ikke når man skal tænke på at nummer to streg altid ser svagere ud når man tager billeder af den, end hvad man ser derhjemme... INGEN tvivl, tillykke med din graviditet
Anonym skriver: Det kontrolstregen jeg synes er svag. Og menes da den skal være kraftig eller er det mig som er gal på den
Det kontrolstregen jeg synes er svag. Og menes da den skal være kraftig eller er det mig som er gal på den
Kontrolstregen er der, dvs. at din test er gyldig og at der så er den esktra streg betyder jo kun at din test er gyldig OG positiv Stort tillykke
Muhmi skriver: Kontrolstregen er der, dvs. at din test er gyldig og at der så er den esktra streg betyder jo kun at din test er gyldig OG positiv Stort tillykke
Snartmortilto:-") skriver: Min var mere utylig og er 19+5 idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128