havde i sådan en der' Mit første år bog? til jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

1990h

Havde i sådan en mit første år bog til jeres børn?..hvilken en havde i? og fik i overhovedet udfyldt i den, husker i at udfylde den?

til jer der har lavet selv? vil i vise billeder eventuelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

(august)

Hej 

Vi fik en som hedder "Den originale Peter Kanin babybog" , og det er alle milepælene det første år og ikke se meget mere. Vi har fyldt den nogenlunde ud til begge børn og er ved at finde billeder til nr 2's bog, da hun lige er fyldt 1 år. 

Vi er rigtig glade for vores og en sjov ting når de bliver voksne og selv danner familie. Jeg har fra mig selv og manden barnetsbog som vores mødre har udfyldt og det er rigitig skægt at læse...så kan man se æblet ikke falder så langt fra stammen 

Har desværre ikke et billede af dem, men de er creme og svagt gule med nogle kaniner på.

Anmeld

24. januar 2013

1990h

(august) skriver:

Hej 

Vi fik en som hedder "Den originale Peter Kanin babybog" , og det er alle milepælene det første år og ikke se meget mere. Vi har fyldt den nogenlunde ud til begge børn og er ved at finde billeder til nr 2's bog, da hun lige er fyldt 1 år. 

Vi er rigtig glade for vores og en sjov ting når de bliver voksne og selv danner familie. Jeg har fra mig selv og manden barnetsbog som vores mødre har udfyldt og det er rigitig skægt at læse...så kan man se æblet ikke falder så langt fra stammen 

Har desværre ikke et billede af dem, men de er creme og svagt gule med nogle kaniner på.

okai ja så forstår jeg godt at du har en til dine børn..hverken kæresten eller jeg har en fra vi var små..måske derfor vi er i tvivl

Anmeld

24. januar 2013

(august)

Jeg synes det er en hyggelig ting også for os som forædre, da vi så kan se tilbage om nogle år og når man får flere end en om de følges nogenlunde ad.

Anmeld

24. januar 2013

1990h

(august) skriver:

Jeg synes det er en hyggelig ting også for os som forædre, da vi så kan se tilbage om nogle år og når man får flere end en om de følges nogenlunde ad.

ja. du har fuldstændig ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.