Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
E. B. skriver:
Hvad har sp med det at gøre? Tror desværre ikke der er mulighed for at du kan få lov at gå hjemme, og du ved jo heller ikke endnu om det måske bliver rigtigt godt.
Min søn vågnede også rigtigt meget da jeg begyndte igen, og min mand arbejde 24/7 på det tidspunkt, så stod med det hele. Det gik over al forventning.
hvis det "bare" var fordi han arbejdede...
Han er træt og de slemme dage skal der ikke meget til førend det bliver for meget for ham og han bliver sur og snerrende når det er for meget...
netop derfor han startede i behandling i et håb om at få det bedre så vores søn kan få en far der kan lege med ham i mere end 10 min ad gangen førend han er ved at falde om fordi hovedet ikke kan tage mere...
SP anmeldte os til kommunen da hun mente det var pga vores ulykkelige barndom at vores søn ikke tog så meget på som hun mente han skulle... Hospital og læge og ALLE andre har hele tiden holdt på han bare er spinkel bygget da han altid har haft krudt bag i og fuld fart frem... Så nu står vi og er igang med at blive undersøgt om vi kan tage vare på ham og hans madvaner til trods for vi ikke voksede op i de bedste forhold...
jeg har ikke haft et ordinært arbejde i de sidste 3 år.. hele min tankegang osv er sænket MEGET ned i tempo... det kræver enormt meget energi og tømmer mig nogen dage helt "bare" at tage opvasken eller sætte en vaskemaskine igang med vasketøj og sørge for det kommer i tørretumbleren bagefter og tømme den...
Jeg har været syg af stress en del gange i mit voksenliv og også i min ungdom og kender alt for godt mine stresstegn... og de har tittet frem de dage hvor der har været 2 vaskemaskiner der skulle klares sammen med en opvask...
Anmeld