Udebleven mens. men negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg skulle have haft min menstruation i starten i sidste uge, og den er stadig ikke kommet. Jeg har taget 2 teste, og begge negative (nr. 2 streg kom ved den første test et par sekunder inden tiden var gået, og ved den anden test lidt efter tiden var gået) - så går ud fra negative. Jeg har haft kvalme (har det ikke mere), stikkende fornemmelse i underlivet og har luft i maven. Overvejer om jeg skal købe en ny test og tage?! -eller om jeg bare skal se tiden lidt an og se om min menstruation ikke kommer. 

Nogen der har prøvet noget lignede eller har et godt råd til hvad jeg skal gøre?

Hvis jeg er gravid har jeg regnet ud til at jeg er 5+4 uger henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg skulle have haft min menstruation i starten i sidste uge, og den er stadig ikke kommet. Jeg har taget 2 teste, og begge negative (nr. 2 streg kom ved den første test et par sekunder inden tiden var gået, og ved den anden test lidt efter tiden var gået) - så går ud fra negative. Jeg har haft kvalme (har det ikke mere), stikkende fornemmelse i underlivet og har luft i maven. Overvejer om jeg skal købe en ny test og tage?! -eller om jeg bare skal se tiden lidt an og se om min menstruation ikke kommer. 

Nogen der har prøvet noget lignede eller har et godt råd til hvad jeg skal gøre?

Hvis jeg er gravid har jeg regnet ud til at jeg er 5+4 uger henne.

Jeg synes du skal gå i Matas og købe en Clear Blue Digital, og tage den i morgen tidlig.. Den skriver "gravid" eller "ikke gravid", og der er ikke noget med svagt positiv eller noget som helst, der er det enten eller

Den er lidt nemmere at aflæse end de andre

Krydser for den er der!

Anmeld

24. januar 2013

pernie89

Nej har ikke selv prøvet det kunne selv teste positiv 1 dage før forventet mens. Men prøv med en Clearblue :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.