spil til nintendo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

PernilleogLouis

Kan man bruge spil fra en alm nintendo til en nintendo 3ds?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Pikku Myy

Jeg er ikke så velbevandret i Nintendo-verdenen, så jeg er ikke helt sikker på hvad en alm Nintendo er, men:

Nintendo 3DS kan spille næsten alle Nintendo DS- og Nintendo DSi-spil! Undtagelsen er spil, der gør brug af Game Boy Advance-indgangen, da den ikke findes på Nintendo 3DS.

Anmeld

24. januar 2013

PernilleogLouis

Pikku Myy skriver:

Jeg er ikke så velbevandret i Nintendo-verdenen, så jeg er ikke helt sikker på hvad en alm Nintendo er, men:

Nintendo 3DS kan spille næsten alle Nintendo DS- og Nintendo DSi-spil! Undtagelsen er spil, der gør brug af Game Boy Advance-indgangen, da den ikke findes på Nintendo 3DS.

det er perfekt tak

Anmeld

24. januar 2013

mpr

PernilleogLouis skriver:

Hvis det bare er DS serien så kan du godt min bonus pige har lige fået en DS3 i julegave og der kunne vi sagtens bruge almindelige DS spil Den eneste forskel er bare at de almindelige spil kan man ikke få 3D effekt på oppe på den øverste skærm

Anmeld

24. januar 2013

Pikku Myy

PernilleogLouis skriver:

det er perfekt tak

Det var så lidt

Anmeld

24. januar 2013

PernilleogLouis

Chel1992 skriver:

Hvis det bare er DS serien så kan du godt min bonus pige har lige fået en DS3 i julegave og der kunne vi sagtens bruge almindelige DS spil Den eneste forskel er bare at de almindelige spil kan man ikke få 3D effekt på oppe på den øverste skærm

Det er det Han vil nemlig gerne have 3ds også skulle jeg bare være sikker på spillene kunne bruges inden vi snakkede videre om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.